Опубліковано

Кому дісталися найкращі локації колишньої мережі «Брусничка»? — читайте в журналі All Retail

Теги:
журнал All Retail
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Представляємо Вам черговий випуск електронного журналу All Retail

Шановні колеги, партнери, читачі!

Ми раді представити Вам черговий випуск електронного журналу All Retail — за липень 2020 р.

Пройшов майже рік з того моменту, як мережа фрешмаркетів «Брусничка» оголосила про свій вихід з ринку України. Ми вирішили відстежити, які майданчики «Українського Рітейлу» виявилися найбільш привабливими для інших операторів і хто поділив «брусничний пиріг». Матеріал про це і став ТОП-темою цього випуску журналу.

Крім того, у поточному випуску журналу ми сконцентрувалися на наступних матеріалах:

— Дуже великий і зовсім інший вулик: інтерв’ю з Оленою Гречишкіною, управляючою мережами CITY market і «Пчелка маркет»

 — Думка. Кав’ярні FEELtrd як свіжий приклад диверсифікації бізнесів Fozzy Group

 — Тренди рітейлу. «Квартал» розпочав проект рестайлінгу своєї мережі

 — Технології. Екологічний супермаркет на Кіпрі

 — Дослідження. Східна Європа — ринок високого кавового потенціалу

Інновації. Wektoo — програма, яка обмежує кількість харчових відходів і списань в магазинах

 — Фотозвіт. Обладнання Хітлайн в новому концептуальному супермаркеті CITY мarket

 — Інновації. Компанія LPP робить ставку на штучний інтелект

 — Думка. Посткарантинный світ створив нового споживача

 — Інтерв’ю. Як бренду Fiorelli вдалося поєднати італійські традиції зі смаками українських споживачів

 — Персонал. Українці так хочуть працювати у Польщі, що не бояться карантину

 — Споживчі товари. Procter & Gamble до 2030 року хоче піддавати переробці 100% пластику

 — Інфографіка. Які магазини провідних рітейлерів відкривалися в Україні в червні 2020 року

___________________________________________

З усіх питань, пов’язаних з підпискою на наш електронний журнал, звертайтесь за телефонами (050) 378 78 61, (067) 370 68 42 або пишіть на імейл office@allretail.com.ua