Watsons Україна впроваджує систему самообслуговування
- Фото:
- All Retail
Час забути про довге очікування в черзі, незабаром відвідувачі магазинів Watsons зможуть самостійно сканувати, упакувати та оплачувати свої товари за допомогою нової системи самообслуговування.
Watsons Україна став першим рітейлером в сегменті дрогері, що запускає систему self-checkout. Для клієнтів дана технологія не тільки дозволить уникнути черги на касу, але й до мінімуму зменшити контакти із іншими людьми, що безперечно є плюсом у реаліях сьогодення.
Чому варто скористатися касою самообслуговування:
1. Watsons довіряє своїм клієнтам, тож покупець самостійно контролює процес покупки і оплати товару.
2. Покупець не простоює в черзі, очікуючи здійснення покупки.
3. Із касою самообслуговування процес покупки стає інтерактивним, а дитяча мрія спробувати себе в якості касира здійснюється.
4. Оплата карткою або сертифікатом. Якщо ви надаєте перевагу безготівковому способу оплати, тоді каси самообслуговування саме те, що треба.
"Рішення про встановлення кас самообслуговування досить логічне та послідовне для Watsons, оскільки компанія працює над покращенням сервісу, враховуючи клієнтський досвід та сучасні тенденції. Шлях розвитку та інновацій Watsons веде до створення максимально комфортних умов для покупців та і відповідності їх очікуванням. Наші проекти Book&Collect та Click&Collect вже отримали позитивні відгуки від клієнтів, тож на цьому ми не зупиняємось", — коментує заступник Директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Олександр Стенькін.
Зараз проект проходить тестування на базі одного магазину в Києві на Олени Теліги 14А, в подальшому планується робота із відгуками покупців та розміщення кас самообслуговування у більшій кількості магазинів.