Опубліковано

Одразу три оновлені магазини Фокстрот відкриваються у Харкові, Одесі та Херсоні

Омні-ритейлер Фокстрот продовжує втілювати в життя план з оновлення роздрібної мережі.

Кількість торгових об’єктів у новому форматі неухильно росте, і на черзі — офіційне відкриття оновлених магазинів електроніки та побутової техніки в трьох обласних центрах країни.

В останній уїк-енд літа, 28-30 серпня, у святковій обстановці покупців зустріне Фокстрот у Харкові (ТРЦ «Україна», пр-т Тракторобудівників, 59/56), Одесі (вул. Пантелеймонівська, 88/1) та Херсоні (ТРЦ «Фабрика», вул. Залаегерсег, 18). Відзначимо, що технічне відкриття останнього відбулося ще до карантину, але в силу непередбачуваних обставин урочистості були перенесені.

Ці магазини спроектовані за принципом форматності мережі, в єдиному фірмовому стилі, з оптимальним зонуванням і «білим хабом», зрозумілою навігацією і зручною викладкою товару. Фактичні розміри загальної площі залишилися такими самим, але якісно змінено торговий простір. У Харкові — це близько 1000 м2; в херсонському Фокстроті — 985 м2; в Одесі — перший поверх 570 м2, другий — 600 м2.

Наприклад, за рахунок оптимізації, але в існуючих межах збільшена торгова площа для товарів з асортименту IT-периферії на першому поверсі одеського магазину. Це дало можливість розширити викладку на полиці й істотно збільшити «посадочні місця» для ноутбуків, принтерів, моніторів та інших аксесуарів. Також тут представлений широкий вибір смартфонів, планшетів, телевізорів. На другому поверсі покупці можуть обрати й придбати товари з категорій дрібної, великої побутової, вбудованої техніки.

В оновлених магазинах розширено асортимент товарів, зокрема преміум-сегмента. Однак вибір в магазині не обмежується товаром на полицях. Якщо бажана позиція відсутня, її можна замовити онлайн на foxtrot.ua і забрати в магазині або з доставкою додому.

«Сьогодні бренд Фокстрот дійсно яскравий, стильний, креативний, сучасний і позитивний. І в такій же концепції трансформуються наші магазини, стають комфортними, привабливими, щоб покупці могли отримати емоційне задоволення від відвідування магазину, відчути зручність вибору і покупки техніки, — зазначила Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот. — Однак, не зупиняючись тільки на зовнішніх змінах, ми запустили нові стандарти обслуговування, на «низькому старті» — запуск оновлених сервісів. Також працюємо над розширенням товарних пропозицій, які будуть цікаві молодіжній аудиторії".

Відзначимо, минулого року всеукраїнська мережа Фокстрот оголосила про повне перезавантаження бренду, яке охопило всі напрямки розвитку бізнесу, в тому числі оновлення магазинів і онлайн-каналу. Станом на сьогодні проведено більше 30 реформатів і ребрендинг триває.