Опубліковано

Компанія «АТБ- Маркет» встановила новий рекорд — більше ніж 1,4 мільйона завантажень мобільного застосунку за місяць

Теги:
АТБ

Мобільний застосунок ATB Arena, який розроблений спеціально для однойменної акції продуктової мережі “АТБ”, досяг приголомшливого рекорду — 1 400 000 завантажень за місяць.

Нагадуємо, 1 вересня лідер українського рітейлу запустив гейміфіковану акцію з доповненою реальністю (AR), в межах якої покупцям пропонують унікальну картку з супергероями. Акція проходить у 1100 магазинах. Вже 03.09 ATB Arena очолив рейтинг мобільних застосунків в Україні, залишаючись у топі по сьогоднішній день. Понад 20 тисяч користувачів, діти і дорослі, залишили позитивні відгуки і поставили найвищі оцінки мобільній грі у App Store і Play Market. Найбільша продуктова мережа України продовжує традицію сміливих маркетингових рішень, впроваджуючи інноваційні digital-технології у комунікації зі своєю аудиторією.

«Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані більш ніж чотирьом мільйонам наших покупців. Програма лояльності з доповненою реальністю „ATB Arena“ — не перший проєкт, який ми реалізуємо спільно з агентством Art Nation Loyalty останнім часом. Безумовно, здійснення такого проєкту додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Як запустити гру?

Щоб запустити гру, потрібно «оживити» спеціальну картку. Її можна отримати за 99 копійок в магазині мережі «АТБ» за кожні 99 гривень в чеку. Колекція складається із 34 унікальних карток. Завдання гравця — зібрати власну команду супергероїв, яка буде боротися проти сили зла. Встановивши застосунок, користувач «оживляє» свого супергероя і починає віртуальний бій. Завдяки технології AR битва набуває реалістичності, захоплює і підсилює занурення в гру.

У чому секрет успіху акції?

ATB Arena — це не просто мобільний застосунок. Користувачам пропонують повноцінну цікаву гру, яка містить більше ніж 500 ігрових рівнів. Такий колосальний успіх акції й застосунку пояснюється тим, що вони відповідають актуальним трендам. Сучасний споживач більш активно залучається, якщо йому пропонують інтерактивний контент. Гра, колекціонування та wow-ефект від доповненої реальності стали ключовими факторами успіху акції серед клієнтів «АТБ». Крім того, сприятливою умовою для старту акції стала загальносвітова популярність мобільних ігор і наростальний тренд на доповнену реальність. ATB Arena — своєчасна й актуальну відповідь рітейлера на очікування сучасного споживача.

Гейміфікована акція «ATB Arena» була розроблена спільно з агентством Art Nation Loyalty. Акція триватиме по 13 жовтня, тож долучитися до гри може кожний охочий, здійснивши попередньо покупки у магазині мережі «АТБ».

Про компанію Art Nation Loyalty

Art Nation Loyalty — агентство лояльності, що спеціалізується на розробці інноваційних продуктів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців і додатковий прибуток для ритейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: «АТБ» (№ 1 в Україні), «Євроопт» (№ 1 в Білорусі), «Magnum Cash & Carry» (№ 1 в Казахстані) та інші.