Відразу дві ТОП-теми про угоди M&A помістилися в новому випуску журналу All Retail
- Фото:
- All Retail
Осіння погода і дощі не заважають нам і далі радувати своїх читачів щомісячним виходом журналу. За вересень ми назбирали багато інформації і випустили вже 109-й номер All Retail
Крім ТОП-теми про великі поглинаннях в роздрібному світі, наш випуск наповнений й іншими матеріалами. Традиційно не зраджуючи своїм постійним рубриках, ми пишемо в них про різних героїв рітейлу.
- Наше опитування. Чи переглянули рітейлери України свої плани по експансії, зважаючи на очікування другої хвилі пандемії?
- Тренди роздрібу. «Сільпо» масово змінює «Фуршет» на ринку рітейлу
- Логістика. Сучасні тенденції зберігання і транспортування продукції
- Дослідження. Використання технологій дозволить непродовольчим рітейлерам впоратися з впливом пандемії коронавіруса
- Фотозвіт. Новий яскравий Сільпо «Siciliano» з вітринами Aisberg
- Консалтинг. Бренд крафтового пива через партизанський маркетинг
- Інтерв'ю. Як Kvinto Plus допомагає корпоративному транспорту знизити ДТП і підвищити екологічність
- Інновації. Французький стартап для рітейлерів Wektoo виходить на ринок України
- Думка. Споживач в умовах адаптивного карантину: досвід маркет-молу «Даринок»
- Обладнання. Продуктовий супермаркет в Епіцентрі — оновлена рітейл-концепція
- Споживчі товари. Nestlé робить наступний крок до майбутнього без пластикових відходів
- Інфографіка. Які магазини провідних рітейлерів відкривалися в Україні в серпні 2020 року
З усіх питань, пов'язаних з підпискою на наш електронний журнал звертайтеся за телефонами (050) 378 78 61, (067) 370 68 42 або пишіть на імейл office@allretail.com.ua