Опубліковано

Відразу дві ТОП-теми про угоди M&A помістилися в новому випуску журналу All Retail

Теги:
журнал All Retail
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Осіння погода і дощі не заважають нам і далі радувати своїх читачів щомісячним виходом журналу. За вересень ми назбирали багато інформації і випустили вже 109-й номер All Retail

Крім ТОП-теми про великі поглинаннях в роздрібному світі, наш випуск наповнений й іншими матеріалами. Традиційно не зраджуючи своїм постійним рубриках, ми пишемо в них про різних героїв рітейлу.

- Наше опитування. Чи переглянули рітейлери України свої плани по експансії, зважаючи на очікування другої хвилі пандемії?

- Тренди роздрібу. «Сільпо» масово змінює «Фуршет» на ринку рітейлу

- Логістика. Сучасні тенденції зберігання і транспортування продукції

- Дослідження. Використання технологій дозволить непродовольчим рітейлерам впоратися з впливом пандемії коронавіруса

- Фотозвіт. Новий яскравий Сільпо «Siciliano» з вітринами Aisberg

- Консалтинг. Бренд крафтового пива через партизанський маркетинг

- Інтерв'ю. Як Kvinto Plus допомагає корпоративному транспорту знизити ДТП і підвищити екологічність

- Інновації. Французький стартап для рітейлерів Wektoo виходить на ринок України

- Думка. Споживач в умовах адаптивного карантину: досвід маркет-молу «Даринок»

- Обладнання. Продуктовий супермаркет в Епіцентрі — оновлена рітейл-концепція

- Споживчі товари. Nestlé робить наступний крок до майбутнього без пластикових відходів

- Інфографіка. Які магазини провідних рітейлерів відкривалися в Україні в серпні 2020 року

З усіх питань, пов'язаних з підпискою на наш електронний журнал звертайтеся за телефонами (050) 378 78 61, (067) 370 68 42 або пишіть на імейл office@allretail.com.ua