Опубліковано

Український рітейлер вдруге став переможцем міжнародного конкурсу власних торгових марок

Теги:
EVA
Фото:
All Retail

Другий рік поспіль власні торгові марки Лінії магазинів EVA стають переможцями Міжнародної виставки-конкурсу PLMA 2020 International "Salute to Excellence Awards".

Цього року понад 70 рітейлерів з 23 країн світу представляли близько 550 товарів власних торгових марок на міжнародній виставці-конкурсі PLMA 2020 International «Salute to Excellence Awards», що днями завершилася у Нідерландах. Тим приємніше повідомити, що перемогу у цьому престижному конкурсі здобула власна торгова марка Лінії магазинів EVA — Green Way.

Авторитетне журі, до складу якого увійшли кращі представники роздрібної торгівлі, виробництва, маркетингу та торгової журналістики, оцінювало продукцію ВТМ за якістю, дизайном упаковки, концепцією продукту, за співвідношенням ціни та якості. У номінації «Особиста гігієна», у якій брали участь представники 8 країн світу, найбільше балів отримала продукція ВТМ провідного українського рітейлера "Green Way Wooden stick«.

Цю інформацію організатори конкурсу оприлюднили на офіційних онлайн-ресурсах виставки — https://www.plmasalute.com/home-health-awards та https://www.plmasalute.com/content/green-way-100-natural-cotton-buds-bamboo-stick

Приємно відзначити, що це вже друга поспіль нагорода ВТМ Лінії магазинів EVA від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних торгових марок PLMA (Private Label Manufacturers Association). Вперше престижну нагороду компанія отримала в 2019 році, у номінації «Модні аксесуари» за колготки Viv’en Petty, колекції Fashion Tights.

"Друга поспіль найвища нагорода престижної міжнародної виставки свідчить про професійність та системність фахівців Лінії магазинів EVA у прагненні до найвищих світових стандартів якості продукції власних торгових марок. Сподіваємось, що від наших товарів максимальне задоволення отримають не лише члени журі, а в першу чергу наші споживачі, заради яких і працює вся наша команда", — говорить директорка департаменту ВТМ Лінії магазинів EVA Галина Ободець.

Нагадаємо, що Лінією магазинів EVA створено 43 ВТМ, 45% яких виробляється на підприємствах України, решта — за кордоном. Географія виробництва ВТМ налічує понад 100 партнерів із 17 країн світу. Над створенням проєктів працює команда з понад 60 фахівців серед яких бренд-менеджери, дизайнери, спеціалісти з якості та багато інших фахівців.