Курс на 40: Фокстрот відкрив реформати в Тернополі та Чернівцях
- Фото:
- All Retail
До 40 реформатів Фокстрот планує провести до закінчення сезону.
До 40 реформатів Фокстрот планує провести до закінчення сезону. І це цілком реально, оскільки цифра оновлених магазинів уже перевищила 35. В останній вікенд жовтня компанія презентувала ще 4 торгові об’єкти у новому форматі:
- у західній частині країни: що нещодавно відкрилися в Тернополі (ТЦ Орнава, вул. Живова, 15а) та Чернівцях (ТРЦ Depot, вул. Головна, 265);
- у Києві (просп. Визволителів, 17) і Сумах (ТРЦ Мануфактура), урочисті відкриття яких були відкладені у зв’язку з умовами «весняного» карантину.
«Ті кроки, які ми зробили для посилення Фокстрот в онлайні під час локдауну, стали фундаментом для подальшого впровадження змін у цьому напрямку. Разом з тим, ніхто не відміняв стратегічних планів з оновлення роздрібної мережі, яка, по суті, є «обличчям» бренду в його загальній омніканальній моделі і місцем безпосереднього контакту з нашим покупцем, — зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі. — Тому ми продовжуємо розвиватися і зміцнювати наші позиції, щоб у кожній точці дотику з клієнтом формувати позитивний досвід покупки і лояльне ставлення до компанії«.
Стильний, просторий, світлий магазин у Тернополі розташувався на другому поверсі торгового центру на площі понад 1100 м2. А це значить, що в асортименті представлений максимально широкий вибір з усіх категорій товарів. Переглянуто зонування простору, покращена навігація, розміщення товарних рядів. Додані раніше не представлені бренд-зони ТМ Apple, Sony Play Station, GoPro, Gazer, оновлені полки з продукцією Huawei, Samsung, Philips тощо.
З нетерпінням чекали відкриття нового Фокстрот жителі Чернівців. Торгова площа — 1000 м2, завдяки чому розширено вхідну зону, поруч з якою встановлено великий LED-екран з трансляцією різноманітних акційних пропозицій магазину, що однозначно привертає увагу клієнтів. Подвоєно освітлення торгового залу, завдяки чому він став суттєво проглядатися з будь-якої точки.
Розширено асортимент товарів. Зокрема, у категорії смартфонів і планшетів також вперше тут представлена бренд-зона продукції Apple, Huawei, Oppo, оновлені викладки ТМ Samsung, Lenovo. Наявні новинки та популярні товари в категорії дрібної і великої побутової техніки, телевізори в асортименті — з 32-ї і до 65-ї діагоналі.
Такими ж «фішками», хоч і меншим форматом, можуть похвалитися магазини в Києві (просп. Визволителів, 17) і Сумах (ТРЦ Мануфактура). Наприклад, у столичному Фокстроті значно розширено асортимент товарів в IT-категорії — на 30%, по телевізорах — на 20%, в категорії дрібної побутової техніки — на 30%.
Збільшення швидкості обслуговування удвічі в кожному з оновлених магазинів забезпечує сервісний хаб, під дахом якого розмістилися зона видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, робоче місце адміністрації, зона налаштувань, оплати і перевірки техніки.
У найближчих планах ритейлера — історичне відкриття оновленого магазину на столичній Петрівці: по просп. С.Бандери, 21, яке відбудеться в листопаді.