Як розвиваються «зелені» технології в роздрібній торгівлі України та інших країн — в свіжому випуску журналу All Retail
- Фото:
- All Retail
На обкладинці 111-го номера журналу зображений приклад зразкового супермаркету в ключі екологічності.
До слова, в поточному випуску нашого щомісячника велику увагу ми приділили саме тематиці «зелених» технологій, що використовуються сьогодні в роздрібній торгівлі України та інших країн. Зокрема:
- ми поспілкувалися з директором Асоціації сонячної енергетики України Артемом Семенишиним і дізналися, наскільки наші торговці готові «використовувати» сонце, про вартість такого ресурсу, а також про розвиток СЕС;
- «не відходячи від каси» ми в подробицях розписали специфіку роботи екологічного супермаркету на прикладі нового «зеленого» «Сільпо» в Софіївській Борщагівці. У цьому All Retail допоміг генеральний директор компанії «Хладоюг Сервис» Микола Бурлака;
- ми в редакції — ще ті рітейл-сталкери. Крім усього, ми також відстежуємо діяльність іноземних торговців. Тому, в нашу еко-добірку потрапила також стаття про відкриття першого магазину польської мережі Żabka, повністю працюючого на екологічно чистій енергії.
А далі в нашому журналі — все по класиці:
• У рубриці «Наш опрос» цього разу експерти розповіли нам свою думку з приводу впливу рітейл-брендингу та айдентики на споживчий настрій і на частоту відвідування магазину;
• Дослідження компанії Euromonitor International — про динаміку зростання в Україні ринку продуктів зі здоровим позиціонуванням;
• У рубриці «Технології» Вас чекає розбір нової програми лояльності торгової мережі «Сім23». Як працює і що собою являє новий додаток ToSim?
Ну, і як завжди — це далеко не все, ще більше матеріалів читайте в свіжому журналі All Retail.