Онлайн-каса в Фокстрот: рітейлер підключив Checkbox і VisaQR
Торгова мережа почала впровадження програмної каси і електронного чека за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua.
Українська мережа магазинів електроніки та побутової техніки. Налічує 162 супермаркети в 90 містах України торговельною площею 153 тис. кв. м.
Як і у випадку з підключенням платформи для оплати товарів у Viber, Фокстрот — перший український ритейлер у сфері торгівлі побутовою та електронною технікою, хто приєднався до нової діджитал-ініціативи.
"Пілот" був запущений у вересні на двох магазинах у Києві — на вул. Мішуги, 4 і просп. С. Бандери, 23 з подальшим масштабуванням на всю мережу.
За допомогою програмного РРО продавець-консультант скорочує час на формування і видачу фіскального чека, так як може одразу в торговій залі відправити його покупцеві в електронному вигляді на e-mail, в особистий кабінет на сайті або чат-бот в месенджері. Для інтернет-магазину буде створений API, за допомогою якого чек приходить клієнту автоматично одразу ж після оплати товару.
"Перехід з звичайних кас на програмні — це дійсно прорив для кожного українського бізнесу і динамічний крок на шляху діджиталізаціі компанії, з якою ми стартували рік назад. Тому нам подвійно приємно бути в числі перших, щоб запропонувати нашим покупцям якісний продукт, інноваційний сервіс і позитивний досвід взаємодії з брендом як в офлайні, так і в онлайні", — прокоментував Олексій Зозуля, CEO компанії.
Щоб забезпечити поступовий перехід мережі до уніфікованої видачі електронних чеків, перший час програмні реєстратори розрахункових операцій у магазинах торговельної мережі будуть працювати паралельно зі стаціонарним РРО. У 2021 році планується повний перехід на пРРО від Checkbox, що дозволить істотно заощаджувати на обслуговуванні касових апаратів, підвищити швидкість і якість обслуговування покупців.
Checkbox — проект, реалізований Дмитром Дубілетом і Андрієм Суховим з командою розробників. Це програма для заміни традиційних кас і інтеграції з фронт-системою.
"Раніше у бізнесу не було вибору і всі повинні були купувати дорогі касові апарати. Тепер можна використовувати програмні каси і витрачати менше грошей і часу на фіскалізацію", — говорить Дмитро Дубілет.
Також Фокстрот спільно з компанією Tranzzo підключив ще один спосіб цифрової оплати — платіжний сервіс Visa QR. Суть його полягає в безпечній прив’язці дебетового, кредитного чи передплаченого рахунку Visa до додатка Visa QR, що дозволяє споживачам оплачувати покупки надійним і безпечним способом шляхом сканування QR-коду. Тобто покупцеві досить мати при собі реквізити своєї банківської картки, щоб прямо в торговій залі розрахуватися за товар і отримати електронний чек, не підходячи до каси.
Нагадаємо, з 19 листопада мережа Фокстрот підключила опцію для оплати товарів і послуг за допомогою свого чат-бота в додатку Viber за допомогою віртуального гаманця (Apple Pay/Google Pay). Це означає, що Фокстрот — перший ритейлер, хто готовий запропонувати покупцям всі методи оплати, доступні на українському ринку, продовжуючи розвивати цей напрямок.