«Сільпо» дебютує в Ірпіні під Києвом
- Фото:
- silpo.ua
Один з провідних food-рітейлерів країни, мережа супермаркетів «Сільпо», планує до кінця поточного року підкорити новий для себе населений пункт.
Для цього фахівцям компанії не довелося далеко відʼїжджати від місця дислокації свого офісу.
Новий супермаркет «Сільпо» відкриється 18 грудня в Ірпіні Київської області. Він буде розташований по вулиці Чехова, 27. Інформація про пошук персоналу в новий супермаркет вже міститься на провідних вітчизняних веб-ресурсах з працевлаштування, зокрема, магазин потребує продавців, кухарів і касирів. Інформації про те, в якому дизайнерському концепті буде виконаний цей обʼєкт «Сільпо», на даний момент немає.
Це вже другий випадок в поточному році, коли «Сільпо» відкриває свій магазин не в обласному центрі: раніше, в жовтні, рітейлер запустив свій супермаркет в містечку Новий Розділ Львівської області.
В цілому, для керуючої мережею «Сільпо» компанії Fozzy Group старт діяльності в Ірпіні не в новинку. У цьому місті вже працюють два інших торгових оператори Fozzy Group — 5 обʼєктів мережі «Фора» і один дискаунтер «Thrash!».
Ірпінь давно привернув увагу до себе з боку провідних food-рітейлерів країни. Крім магазинів, що належать компанії Fozzy Group, в місті також функціонують обʼєкти мереж «КОЛО», «ЛотОК», «Пчелка маркет», АТБ, BILLA і NOVUS. З приводу останнього легко спрогнозувати, що після майбутнього ребрендингу супермаркетів BILLA в Ірпіні побільшає торгових обʼєктів мережі NOVUS, оскільки цей рітейлер сконцентрувався на тому, щоб зміцнити свої позиції саме в Києві і його околицях.
Як ми вже відзначали раніше, карантин не став перешкодою для «Сільпо»: за поточний рік мережа поповнилася вже 16-ма новими супермаркетами. Наприклад, буквально напередодні Fozzy Group відкрила новий дизайнерський «Сільпо» в місті Рівне — в торгово-розважальному центрі «Злата Плаза».
До слова, прийдешнє відкриття «Сільпо» в Ірпіні — не останнє в 2020-му році.
Також нагадаємо, що консолідована виручка компанії Fozzy Group за результатами 2019 року збільшилася на 18,1% і склала 78,098 млрд грн (без ПДВ). Крім того, оператор також оплатив в 2019 році рекордні суми податків і зборів — 3,85 млрд грн, що на 32,8% більше, ніж в 2018 році.
За даними української редакції журналу Forbes, компанія Fozzy Group (як і мережа АТБ) входить в першу пʼятірку списку 100 найбільших приватних підприємств України за обсягами виручки.