Як Сільпо за пʼять тижнів запустив інтернет-магазин і власну доставку
- Фото:
- innotechnews.com
Керівник департаменту електронної комерції мережі супермаркетів Сільпо Ірина Румянцева розповіла про те, завдяки чому вдалося в найкоротші терміни запустити інтернет-магазин Сільпо.
«Коли в середині березня стало зрозуміло, що буде локдаун, перед нами стояло завдання надати гостям у всіх містах присутності Сільпо можливість замовляти продукти онлайн. Протягом двох тижнів нам потрібно було запустити онлайн-магазин і послугу самовивозу продуктів у всіх магазинах мережі (на той момент їх було 260).
Так, 26 березня ми запропонували доставку продуктів з сервісом Glovo в 16-ти містах; 6 квітня — у нас запрацював інтернет-магазин shop.silpo.ua, і зʼявилася послуга самовивозу; 16 квітня в 44-х містах зʼявився власний сервіс планової доставки з двогодинними слотами, а через 10 днів ми підключили до цієї послуги міста, що залишилися.
Через непередбачуваність подій і швидкий старт ми не зовсім розуміли, що робити з цим сервісом після локдауна. У підсумку, ми вирішили все запустити, а потім подивитися на ситуацію і розвиток проекту. Після весняного карантину вирішили розвивати онлайн-сервіси далі. У червні ми запустили сервіс dark kitchen (ресторан, який готує страви тільки для доставки) на Оболоні, а на початку вересня — в Києві стартувала послуга експрес-доставки продуктів за 40 хвилин. Зараз швидка доставка функціонує в містах-мільйонниках, і у нас вже є плани з розвитку цього сервісу в майбутньому.
Найпопулярніші продукти в інтернет-магазині не відрізняються від лідерів супермаркетів: куряче філе, банани і фасовані сири. А ось асортимент замовлень через Glovo інший — найчастіше замовляють алкоголь і сигарети» — зазначила топ-менеджер Сільпо.