Опубліковано

Українські гастротрадиціі на полицях супермаркетів «Сільпо» — про це розповідає новий випуск журналу All Retail

На порядку денному — минулі і прийдешні свята, а також вихід нашого останнього в 2020 році журналу All Retail.

Хоча, за вікном зараз холодна погода, але обкладинка свіжого випуску — сонячна і дуже тепла.

За цей рік ми досить багато писали про коронавірус та його наслідки, але ТОП-тему 112-го номера ми присвятили «Лавці Традіцій» — проекту мережі «Сільпо». Якщо Ви не знали про такий — знайомтеся, а якщо знали — то «просимо до столу» більше детальної та актуальної інформації.

Як це — купувати в магазинах продукти без націнки, чи є в цьому підступ? Новий роздрібний гравець — гіпермаркет «ЗаТак» практикує таке — у нього розроблена своя унікальна система лояльності. В інтервʼю All Retail CEO компанії Андрій Заболотний трохи привідкрив читачам завісу.

Нам було цікаво знати, що думають роздрібні експерти навіть про самі нестандартні питання, що обговорюються українцями на кухні. У рубриці «Наше опитування» експерти висловили свою думку з приводу «гострой» теми.

Ще одне інтервʼю — на цей раз з fashion-тематики. Якщо Ви прихильник одягу класу «мас-маркет», тоді Ви точно знайомі з брендами компанії LPP: RESERVED, Cropp, House, MOHITO і SiNSAY. Польський концерн продає свої вироби в 20 країнах світу — в тому числі, в Україні. Генеральний директор LPP Ukraine Ярема Івахів розповів All Retail про готовність компанії до карантину, поділився подальшими планами, а також пояснив, що означає позначка «EcoAware» на бірках одягу.

Крім вищезазначених статей, читайте в грудневому All Retail масу інших матеріалів:

- Дослідження. Як пандемія COVID-19 вплинула на стратегічні сегменти роздрібної торгівлі

- Інновації. Carrefour тестує революційний проєкт по реорганізації роботи магазину під кодовою назвою TOP

- Думка. Рітейл в локдаунах: як вести бізнес в нових реаліях

- Обладнання. Інтервенція «Епіцентру» в продуктовий рітейл: вісім супермаркетів з обладнанням ХітЛайн

- Новини компаній. Повний фарш в МХП: чому лише франчайзинг для мережі «Мясомаркет» і яка доля магазинів «Наша Ряба»?

- Інфографіка. Які магазини відкривалися в Україні в листопаді 2020 року

- Закордон. Кінець перехідного періоду в звʼязку з Brexit. Що чекає торгівлю між Великобританією і ЄС?

_________________________________

Друзі, ми починаємо підписку на електронний журнал All Retail на 2021 рік.

При цьому, ви можете підписатися на будь-якиу зручну для Вас Кількість випусків електронного журналу All Retail.

Способи оформлення підписки:

  • прямо через наш сайт в рубриці «Журнал»
  • або просто напишіть нам запит на пошту office@allretail.com.ua
  • або зв'яжіться з нами за номерами + 38 (067) 370 68 42 або + 38 (050) 378 78 61.

Вартість передплати на весь 2021 р. (12 випусків) — 2100 грн, на півроку (6 випусків) — 1050 грн.

А ті, хто ще не знайомий зі щомісячником All Retail, ми пропонуємо безкоштовно отримати версію ознайомчого номера, для цього просто пишіть нам на e-mail office@allretail.com.ua.