Опубліковано

Рітейлери України підбивають підсумки розвитку у 2020 році — читайте в новому випуску журналу All Retail

Теги:
журнал All Retail
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Уже місяць як 2020 рік залишився позаду. Про погане згадувати зовсім не хочеться, а ось проаналізувати, чим жили і скільки магазинів відкрили рітейлери в минулому році — можна.

У ТОП-темі цього номера відразу кілька торгових мереж розповіли нам про свій 2020 р.: яким став рітейл в період пандемії, як змінилися купівельні переваги, про швидкий та масштабний запуск e-commerce і про плани на майбутнє.

У рубриці «Наш опрос» рітейлери розповіли All Retail як їм торгувалося в один з найвигідніших для рітейлу періодів — новорічні свята.

Що чекає рітейл у 2021 році? Невже навіть такий відносно благополучний сектор роздрібної торгівлі, як торгівлю продуктами харчування, зараз «лихоманить» ? Чи правда, що майбутнє — за магазинами без продавців? У рубриці «Мнение» розмістився матеріал Дениса Піддубського, що стосується цих та інших явищ, які проявилися з приходом пандемії.

У 2020 році світ дуже сильно змінився. Пандемія COVID-19 торкнулася всіх, країни й люди змушені були пристосовуватися до нових реалій. Відтепер поведінка, звички й витрати покупців ніколи не будуть колишніми. У рубриці «Исследование» експерти Euromonitor International виділили 10 споживчих тенденцій у 2021 році.

Вищезазначені теми — це лише «верхівка айсбергу» нового журналу All Rerail. Оскільки ми підготували й масу інших цікавих матеріалів.