Опубліковано

Як рітейлери України використовують соціальні мережі в своїй роботі

Теги:
аналіз ринку
соціальні мережі
Фото:
www.techzeero.com

Портал All Retail презентує Вам звіт «Соціальні мережі та їх роль в ритейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи».

Це наше перше дослідження з цієї тематики.

У звіті Ви зможете знайти інформацію про те, як соціальні мережі сприяють розвитку рітейл-бізнесу в Україні та як їх використовують провідні торгові оператори нашої країни. На першому етапі нашого дослідження були проведені глибинні інтервʼю зі співробітниками прес-служб і відділів маркетингу різних торгових мереж України. У їх ході свої експертні коментарі нам надали представники 4 сегментів рітейлу: FOOD, дрогері, DIY і побутова техніка/електроніка. Всі отримані в результаті опитування дані були оброблені і систематизовані в загальногалузеву аналітику.

Крім того, ми провели ретельний аналіз офіційних сторінок в Facebook, Instagram і YouTube, що розвиваються торговими мережами України. При цьому, було проаналізовано сторінки більше 100 food-рітейлерів, 15 дрогері-операторів і 15 DIY-операторів.

Інформація, що міститься в звіті, допоможе зрозуміти, які тенденції притаманні сьогодні сектору соціальних медіа, технічні особливості розвитку соцмереж рітейлерами України, а також визначає найуспішніших представників цього напрямку.

Кількість графіків і таблиць в звіті — більше 20.

Формат подачі — PDF.

Мова — російська.

Вартість звіту — 4800 грн.

Варіанти для отримання дослідження: