Опубліковано

Частка онлайн-продажів продуктів харчування в Великобританії знизилася до 14%

Теги:
e-commerce
FMCG
Фото:
golos.ua

Продажі продуктів на виніс у Великобританії виросли на 5,7% за 12 тижнів, що закінчилися 18 квітня, повідомляє Kantar, при цьому дослідницька фірма відзначає, що довіра споживачів зростає на тлі ослаблення соціальних обмежень.

«Зростає відчуття того, що найгірше з пандемії залишилося позаду, і людям стає все зручніше ходити в супермаркет», — прокоментував Фрейзер МакКевітт, керівник відділу роздрібної торгівлі та споживчого досвіду компанії Kantar.

У більшості лідерів ринку Великобританії продажі виросли за 12-тижневий період.

Лідер ринку Tesco (27,0% ринку) продемонстрував зростання продажів на 6,4%, в той час як компанія Sainsbury, яка посідає друге місце (частка 15,3%), зросла на 6,0%.

З так званої «великої четвірки» Asda (частка 14,8%) продемонструвала найбільше зростання продажів — 8,0%, в той час як Morrisons (частка 10,0%) зросла на 7,2%.

В цілому по галузі найбільш помітне зростання продажів спостерігалося у Ocado (1,8% ринку), де продажі виросли більш ніж на чверть (27,5%).

Крім того, кількість людей, які роблять покупки в Інтернеті за минулий місяць, скоротилася вдруге поспіль, додав Кантар.

Так, частка продуктів, замовлених через Інтернет за останні чотири тижні, знизилася до 13,9% з пікового значення в 15,4% в лютому.