Опубліковано

Новий простір мережі магазинів TOR-BA — в травневому All Retail

Теги:
журнал All Retail
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

За вікном ще немає сильної спеки, але від підготовки свіжого журналу градус у нас в редакції зашкалював.

І це не дивно, адже в травневому номері — цілий ряд знакових тем, від довгоочікуваного відкриття ТРЦ Nikolsky в Харкові до ексклюзивного інтервʼю з засновником мережі магазинів TOR-BA.

- В ТОП-темі Максим Демʼянюк, розповів докладніше про мережу TOR-BA, про новий концепт магазинів, колаборації з іншими рітейлерами й про відродження жорсткого дискаунтера;

- All Retail побував на відкритті ТРЦ Nikolsky, в рубриці «Заходи» ділимося з Вами емоціями, які отримали на подію;

- у всьому світі набирає обертів тренд на 4-денний робочий тиждень — кількість публікацій про вакансії, в яких згадується такий робочий графік, за останні три роки потроїлася, у звʼязку з цим ми запитали торговців, про готовність до змін. Відповіді читайте в рубриці «Наше опитування»;

- в колонці «Думка» Денис Піддубський розповідає про експансію «Сільпо» за допомогою поглинання чергової мережі: про боротьбу за обʼєкти з Novus, амбітні капіталовкладення у відкриття дизайнерських магазинів та про методи Fozzy Group вийти на новий рівень якості.

- ще одна гучна подія не пройшла повз нас — фестиваль ProCheese Awards, який Ardis Group організували вперше. Про особливості цього івенту, його досягнення і про діяльність компанії, в рубриці «Інтервʼю» поділився Дмитро Чернов, CEO Ardis Group

Досить про рубрики, адже їх з цікавими матеріалами в журналі ще дуже багато. А ми й далі поспішаємо досліджувати світ роздробу, щоб ще більше писати для Вас про рітейл.