Опубліковано

Чому необхідно фронтувати товар на полиці? Відповідаємо, спираючись на фізіологію покупок. А також рекомендуємо рішення

Теги:
мерчендайзинг
AR ексклюзив
Фото:
money.pl

Існує хибне переконання, що покупці розуміють, що збираються купувати та приймають логічні рішення. Але насправді велика частка покупок робиться на автопілоті - особливо, якщо магазин не надихає і не дає споживацького досвіду.

 Чому ж мозок не любить думати?

Мозок дорослої людини становить лише близько 2% від загальної маси людини, проте використовує 20% від загальної потреби в енергії тіла.

Мозок залежить від глюкози як основного джерела енергії. Чим більше відбувається розумових процесів, тим більше вживається глюкози. 

Отже, мозок береже ресурси, не працюючи надто старанно…

Весь час на нас виливається величезний потік інформації, включаючи рекламу, щоденні особисті та робочі задачі, зменшуючи при цьому здатність мозку до уваги та концентрації. Все охопити просто нереально. 

Тому так важливо допомогти покупцеві обрати товар і не витрачати на процес вибору дорогоцінну енергію мозку, яку він так старанно береже для складніших задач життя

Про ключові полиці та як використати весь поличний простір по повній

У мережі магазинів Tesco було проведено айтрекінг-дослідження із залученням 205 покупців у 44 категоріях. Айтрекінг-тест уваги на полиці зафіксував, що нижня та верхня полиці лишаються майже поза увагою покупця. Лише 8-9% уваги припадає на них.

Не думайте, що покупець обов’язково побачить те, що ви хочете продати. Фронтуйте, особливо нижню та верхню полиці!

Наприклад, після встановлення автоматичного фронтування шоколаду в супермаркеті Edeka Zurheide в Дюссельдорфі (Німеччина) продажі з нижніх полиці зросли на 27%!

Як ми вже говорили, більшість покупців не мають списків покупок, мозок в свою чергу не любить думати, тому покупці купують за кольором та формою. Важливо слідкувати за тим, щоб упаковка була висунута на передню частину, щоб колір і форма запускали при цьому пам’ять на придбання. Це можна легко зробити з рішеннями HL Display для автоматичної подачі та фронтування товару на край полиці.

При цьому, у HL Display є рішення для автоматичного фронтування полиці практично для будь якої категорії товару.

Наприклад, металеві касети зі штовхачами на перекладину NextTM використовуються для шоколаду, нарізок та будь-якого упакованого товару, в тому числі салатів. Перевагою їх використання є відсутність полиць, що значно покращує видимість товару та оптимізує торговий простір, збільшуючи кількість фейсів на 10-20%, а подекуди та до 30%. З NextTM  час на мерчандайзинг скорочується на 24%. Касета адаптується під різні форми та розміри упаковок та подає на край полиці важкий та надважкий товар.

Викладку шоколаду, нарізок та будь-якого упакованого товару, в тому числі салатів можна також організувати за допомогою металевих касет зі штовхачами Multivo MaxTM, які встановлюються безпосередньо на полицю та мають ті ж переваги, що й NextTM адаптуються під різні форми та розміри упаковок, подають на край полиці важкий та надважкий товар, скорочують час персоналу на викладку та служать довго і надійно. 

Також організувати викладку для кращого досвіду від покупок допоможе відома багатьом класична система мерчандайзингу Optimal™, що включає розділювачі, штовхачі (пушери), задні опори, різні треї (з інтегрованими штовхачами і гравітаційні, інші аксесуари) та має ряд ключових переваг в порівнянні з подібними системами на ринку – висока європейська якість без шкідливих речовин з неперевершеною скандинавською функціональністю, найкраща витривалість (штовхачі гарантовано витримують 10 000 рухів) і екологічний вибір (адже виготовляються з переробленого пластику).

Для напоїв та інших продуктів в пляшках існує декілька рішень. Це і простий у використанні Facer  металева рамка для ручної подачі. Це розумне та просте рішення має регульовану ширину і різні довжини та працює з більшістю типів продуктів у пляшках. До того ж, Facer™ зменшує ризик розбиття скляних пляшок та скорочує час на поличний мерчандайзинг на 36%.

Ще одне нове та дуже цікаве функціонально рішення для напоїв – поворотні секції з полицями RotoShelf™ та TurnLoader™. Секції повертаються на 1800 та заповнюються ззаду. Це забезпечує FIFO та завжди холодний напій на краю полиці. До того ж з RotoShelf™ та TurnLoader™ час на заповнення полиць зменшується аж на 70%.

Для будь-якого товару в пляшках, а також коробках, Tetrapack, жерстяних банках можна використовувати роликові панелі для гравітаційної подачі Roller TrackTM. По суті це ролики, по яким товар з’їжджає на край полиці. Він ідеальний також для холодильників з тильним завантаженням.

Також для будь-якого товару в пляшках, коробках, Tetrapack, жерстяних банках і для PET-пляшок використовуються панелі з килимками з низьким тертям Glide MatsTM. Низьке тертя килимків забезпечує зсув товару на передній край полиці під невеликим нахилом.

Отже, як ви можете допомогти покупцеві купувати й тим самим створити кращий досвід від покупок?

Пам'ятайте, що покупець бачить те, що обирає бачити його мозок

 Зрозумійте, що покупець має обмежену продуктивність мозку і часто не має списку покупок, тому вам потрібно допомогти йому знайти потрібні товари, організувавши акуратну викладку

Використовуйте різні кольори, форми та картинки, щоб зорієнтувати покупця

 Розмістіть те, що ви хочете, щоб бачив покупець, на ключових полицях

Фронтуйте автоматично хоча б нижню та верхню полиці, якщо хочете, щоб покупець побачив там ваш товар

Скоротіть реальні та сприймані відсутні товари, використовуючи автоматизацію полиць.