Опубліковано

Владислав Чечоткін, ROZETKA: Успіхи конкурентів мотивують нас працювати більше

Теги:
ROZETKA
e-commerce
Фото:
ЛігаБізнесІнформ

Засновник Rozetka Владислав Чечоткін розповів про темпи зростання компанії і про своє ставлення до конкурентів.

"Зараз ми ростемо на десятки відсотків на рік. Близько 40% було зростання в 2020 році, 40% — в 2019-му. Розраховуємо на подібний розвиток і в 2021-му. Це зростання в гривні. Якщо дивитися на кількість клієнтів, замовлень, там показники вище. Це повʼязано з тим, що Rozetka стає зручнішою: люди купують не тільки те, на що готові витратити зусилля, але і те, на що не готові витрачати великих зусиль.

Найбільший e-commerce рітейлер України. Виручка компанії перевищила 18 млрд. грн в 2020 році

Я параноїдально ставлюся до конкуренції: всіх розглядаю як потенційних конкурентів і як потенційну загрозу. Успіхи конкурентів мотивують нас працювати більше, бігти швидше. Є такі гіганти, як «Епіцентр», «Сільпо», АТБ, які в рази більші, ніж Rozetka. Звичайно, для нас це драйвер розвитку. Щоб не розслаблятися. Ми памʼятаємо, що не самі круті навіть в цій країні, не кажучи про Європу. Тому давайте бігти вперед і швидше.

З іншого боку, ми сильно сконцентровані на розвитку, постійному поліпшенні власного бізнесу. На жаль, Україна знає різні ситуації — і триразове зростання курсу долара, і війну, і втрати території. Бути сильним, готовим швидко рости і в той же час бути адекватним в поточній ситуації, ефективним в тій чи іншій історії — це вже велика якість, великий прорив "- зазначив Чечоткін в інтервʼю DOU.ua.