Опубліковано

Nestle працює над впровадженням в свій асортимент лабораторного мʼяса

Американське агентство Bloomberg повідомляє, що міжнародний гігант в області виробництва продуктів харчування Nestle в співробітництві з ізраїльським стартапом розробляють мʼясо із пробірок. Nestle, швидше за все, буде працювати над продуктами, що поєднують овочеве мʼясо і так зване чисте мʼясо, вироблене в лабораторних умовах.

Тенденція очевидна: все більше компаній відмовляються від виробництва тваринного мʼяса. Це відповідь на зростаючий інтерес споживачів до теми захисту клімату і турботи про тварин. На думку аналітиків, цей тренд буде тільки посилюватися. За оцінками міжнародної консалтингової компанії Kearney, до 2040 року на альтернативи тваринним білкам буде припадати більше 1/3 світового ринку білків. Найбільші компанії світу заздалегідь готуються до цього — передає WH.pl

- Великі зміни на ринку продуктів харчування — завжди можливість для стартапів та новаторів. Компанії, що виробляють замінники мʼяса й молока, можуть розраховувати на швидке зростання продажів завдяки зростаючому інтересу споживачів. Дуже довгий час виробництво тваринного мʼяса було гарантією прибутку і розвитку, тепер це ризикована стратегія, яка не окупиться в довгостроковій перспективі, — коментує Доброслава Гоглоза, керівник відділу стратегії агентства All Hands.

Ось як виглядає на сьогоднішній день діяльність пʼятірки лідерів в цій області:

1. Cargill (США) — інвестує в Puris (виробника горохового протеїну) і Memphis Meats and Aleph Farms, які розробляють овочеве мʼясо.

2. Nestle (Швейцарія) — має існуючу пропозицію овочевих замінників мʼяса, інвестує в розвиток рослинного ринку в Азії та вкладує інвестиції в мʼясо, вирощене у пробірках.

3. PepsiCo (США) — спільне підприємство PLANeT Partnership у співпраці з Beyond Meat, спрямоване на розробку, виробництво і продаж снеків та напоїв на основі рослинних білків.

4. ADM (Archer-Daniels-Midland Company, США) — розвиває портфоліо рослинних білків, включаючи роботу над замінниками яловичини для бразильського ринку, інвестує в технологію розробки лабораторного мʼяса спільно з Geltor і Perfect Day.

5. Unilever (Великобританія) — в 2020 році компанія оголосила, що планує досягти 1 млрд. доларів прибутку від рослинних замінників мʼяса і молочних продуктів протягом 5-7 років, а також інвестувала в Vegetarian Butcher, провідного виробника рослинного мʼяса.