Опубліковано

Фокстрот планує збільшити асортимент на сайті до 200 тис. SKU

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Компанія має намір активно розширювати онлайн-асортимент.

Про це в інтервʼю RAU розповів гендиректор Фокстрот Олексій Зозуля.

"Зараз наша віртуальна полиця налічує вже близько 100 000 SKU. Плануємо збільшити цей показник вдвічі. Розширення асортименту, в першу чергу, стосується саме онлайн-полиці, оскільки фізичні магазини мають обмежену площу.

Але суттєвою перевагою цього є можливість отримати товар як за допомогою власної доставки або поштових операторів-партнерів, так і в будь-якому з 164-х наших магазинів. Тим більше, що 75% інтернет-замовлень наші покупці забирають саме в фізичних точках видачі. Тому в цьому році ми запланували збільшити обсяг продажів товарів з непрофільного асортименту втричі.

Розширення категорій, перш за все, повʼязано з планами компанії присутні на ринку непрофільних зростаючих категорій, розширенню сегментів аудиторії, щоб задовольняти крос-запити споживачів. Перевага для покупців: з усіма постачальниками ми працюємо безпосередньо, і, відповідно, транслюємо високі стандарти обслуговування від імені бренду Фокстрот. На майбутнє розглядаємо різні сценарії щодо розвитку цього напрямку ".