Продажі продуктів онлайн у Великобританії впали на 10%
- Фото:
- shoppingpl.com
Згідно з новими даними NielsenIQ, покупці здійснили на 50 мільйонів більше відвідувань супермаркетів Великобританії за чотири тижні, що, в свою чергу, призвело до 10% -го зниження продажів продуктових онлайн-магазинів.
Незважаючи на падіння продажів, NielsenIQ заявила, що канали електронної комерції залишаються популярним засобом для британських покупців, які витратили близько 1,1 мільярда фунтів стерлінгів (1,28 мільярда євро) в продуктових онлайн-магазинах протягом чотиритижневого періоду.
Проникнення онлайн в даний час складає 12,7%, що, як і раніше, близько до максимуму в 13,4%, який був зафіксований в травні 2020 року.