Опубліковано

Cola від АТБ: рітейлер запатентував логотипи для виробництва замінників Coca-Cola, Fanta, Sprite

Теги:
АТБ
Фото:
RAU

Патент на промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon і The Orange був виданий компанії АТБ-Маркет 25 серпня по заявці маркетинг-директора АТБ Валерія Бондаря.

Як повідомляє dev.ua, найбільша торговельна мережа продовольчих магазинів АТБ (ТОВ «АТБ-Маркет») запатентувала логотипи для напоїв, які будуть конкурентами для продукції компаній Coca-Сola. Офіційно цю інформацію в компанії не коментують, проте, як пояснив dev.ua на умовах анонімності один з менеджерів компанії, заявку на реєстрацію торгових марок АТБ подала в період, коли в мережі призупинилися постачання продукції Coca-Cola. Нагадаємо, в лютому 2021 року напої виробництва Coca-Cola зникли з полиць АТБ – компанії не змогли домовитися про умови постачаннь.

АТБ вирішила замінити продукцію транснаціональної корпорації, і почала виробляти напої під власними торговими марками. Виробництво напоїв під цими ТМ налагоджено в Дніпрі на потужностях одного з місцевих заводів. Згідно з інформацією на етикетці, виробляє напої дніпровське ТОВ «Аквапласт». Крім того, в пресслужбі АТБ розповіли, що зараз співпраця між Coca-Cola і мережею відновлена. Причому для магазинів АТБ Coca-Cola виробляє унікально фасовані напої в пляшках місткістю 2,25 л. «Це унікальна опція тільки для нашої мережі», – повідомили в пресслужбі АТБ. Зараз напої обох виробників – і дніпровського, який робить private labels для АТБ, – і Coca-Cola продаються в мережі паралельно.

Зараз напої обох виробників – і дніпровського, який робить private labels для АТБ, – і Coca-Cola продаються в мережі паралельно.