Онлайн-продажі продуктів харчування в США виросли на 4,7%
- Фото:
- shoppingpl.com
Обсяг продажів продуктового онлайн-ринку США в серпні склав 8,6 мільярда доларів, що на 4,7% більше, ніж роком раніше.
За рік обсяг продажів товарів з доставкою додому впав майже на 22% до 2 мільярдів доларів, а комбінований сегмент доставки/самовивозу виріс більш ніж на 16% до 6,6 мільярда доларів, згідно з опитуванням Brick Meets Click і Mercatus Grocery Shopping Survey, проведеним 29- 30 серпня.
У порівнянні з минулим роком, частка домогосподарств в США, які купували продукти в Інтернеті в серпні з використанням будь-якого з трьох методів, підскочила на 25% до 69 мільйонів домогосподарств.
Щомісяця активні користувачі зробили в середньому 2,73 онлайн-замовлення в серпні 2021 року, що на 3,7% менше, ніж в попередньому році.