Опубліковано

Rozetka, Olx і Prom потрапили в топ-7 UAnet за серпень 2021 р.

Теги:
e-commerce
Фото:
All Retail

Закінчення сезону відпусток і наближення нового навчального року вплинуло на активність користувачів в інтернет-магазинах: Allo знову повернувся в топ-25 сайтів України, а Rozetka вперше піднялася на 4-у позицію в рейтингу.

Дослідницька компанія TNS Ukraine опублікувала рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за серпень 2021 року.

Як свідчать дані рейтингу Kantar CMeter, в останній літній місяць українці активно займалися шопінгом. Наближення шкільного сезону повернуло увагу інтернет-користувачів до інтернет-магазинів і маркетплейсів.

Сайт Rozetka вперше піднявся на четверту позицію в рейтингу популярних сайтів з показником охоплення 41,3%, а Prom обігнав Instagram, опинившись на сьомому рядку з охопленням 36,1%. Також в топ-25 сайтів України повернувся Allo (23-е місце). Також на один щабель поліпшив свої позиції сайт Еpicentrk: з показником охоплення 17,6% він зайняв 15-е місце.

З рейтингу популярних сайтів після недовгого повернення знову зник Aliexpress.ru. Однак в топ-25 зʼявився сервіс порівняння цін на різні гаджети hotline.ua з охопленням 12,4%.

Літо — пора високої активності користувачів в Instagram.com, який в серпні продовжив нарощувати охоплення, незважаючи на загальне зниження інтересу до соціальних мереж.

Найпопулярніші новинні ресурси в серпні: Pravda.com.ua (16-е місце), Tsn.ua (19-е місце), Bbc.com (24-е місце). Також варто відзначити підвищений інтерес українців до ставок на спортивні події: букмекерський сервіс parimatch.com зʼявився відразу на 21-му місці з показником охоплення 13% аудиторії.