У мережі PROSTOR зʼявився «родич» формату «dollar store»
Перший магазин під вивіскою «IЗI» відкрився 24 вересня в Дніпрі.
Про нове відкриття і про можливу спорідненість «IЗI» з мережею PROSTOR на своїй сторінці в Facebook написав Артем Рєтін, керуючий партнер компанії Retail.Pro. Нагадаємо, що свого часу Артем працював директором з управління нерухомістю в мережі PROSTOR.
За словами пана Рєтіна, явну «спорідненість» PROSTOR і нового рітейлера «IЗI» він зауважив по продукції private label даної торгової мережі в різних категоріях.
Такі дії експерт аргументує тим, що рітейлеру вигідний запуск нового формату, адже компанія може не тільки увійти в нову для себе нішу і збільшити базу клієнтів, а й частково закрити питання з конкурентами в локаціях, де формат обʼєктів площею 150-200 кв.м обмежений.
«У більшості випадків, власники невеликих торгових обʼєктів не готові здавати приміщення прямим конкурентам, але із задоволенням поставлять поруч з drogerie магазини формату "dollar store" і для PROSTOR буде набагато приємніше мати "лояльного сусіда", ніж, наприклад "Аврору","Червоний маркет", OnePrice або "Копійочку", — міркує Артем Ретин. — Мені здається, що головним завданням для нової мережі на цьому етапі має стати формування "правильної" асортиментної матриці, яку оцінить покупець. Адже в даному форматі вже працює, як мінімум, 4 великих конкуренти, не враховуючи локальних гравців».