Опубліковано

Мережа КОЛО продовжує розвивати свою пропозицію шляхом гастрономічних новинок

Теги:
КОЛО
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Мабуть, проєкт продажів ресторанної їжі «Борисова їжа КОЛО тобі», що стартував в лютому був для мережі магазинів КОЛО імпульсом для запуску подальших гастрономічних стартапів.

Нещодавно в компанії представили вже власну марку готових страв TastyTime.

TastyTime — це повноцінна лінійка готових страв (сендвічів, супів, салатів, других страв, десертів), які доступні у всіх магазинах КОЛО. При цьому, рітейлер планує тримати на полиці не більше 25 позицій такої продукції з урахуванням сезонної ротації. Перша «хвиля» страв вже є в наявності в продажу, друга хвиля знаходиться на фінальній стадії запуску.

За словами генерального директора мережі КОЛО Євгена Кулинича, на створення проєкту TastyTime компанію спонукала зростаюча у світі потреба людей в готовій їжі.

- Провідні гравці сегмента магазинів біля дому давно збудували категорію готових страв на якісному рівні.

Даний тренд багато в чому обумовлений людської лінню: люди часто не хочуть готувати, а витрачати більше часу на улюблені заняття. Особливо помітно це тренд проявляється у молодої аудиторії — мілленіалов або покоління Z. Ми також хочемо, щоб в українського покупця був доступ до якісних страв за доступною ціною. Для цього ми і запустили лінійку страв під єдиною торговою маркою, в якій обʼєднали кращих виробників готової їжі України, — каже Євген Кулинич.

При формуванні асортименту для лінійки TastyTime менеджменту КОЛО було важливо закрити кожну потребу в їжі якісним набором страв. При цьому, рітейлер не хотів «роздувати» лінійку, запровадивши лише по 3-4 страви в кожній категорії, які є найбільш популярними серед аудиторії мережі КОЛО. Таким чином, в меню TastyTime увійшли супи, другі страви, сендвічі, порційні торти, салати.

Цінова політика лінійки готової їжі TastyTime обумовлена відносно недорогими позиціями. Наприклад, в магазинах КОЛО можна купити сендвіч з лососем за 29,50 грн або пасту Болоньєзе за 50 гривень. При цьому, як стверджують в компанії, незабаром буде також можлива доставка готових страв з магазинів мережі.

Нам стало цікаво, як уживаються разом з TastyTime корнери з готовими стравами від сімʼї ресторанів Борисова. Зокрема, на питання про можливу конкуренцію між собою двох схожих за концепту проєктів, Євген Кулинич відповів: «Проєкт з Дмитром Борисовим — це один з наших експериментів, це частина моделі розвитку продажів. Ми вважаємо, що такі проєкти конкурувати не будуть, вони розраховані на різну цільову аудиторію і будуть лише доповнювати один одного».