Опубліковано

Рітейл майбутнього: Dark stores в Україні — в новому випуску журналу All Retail

Теги:
журнал All Retail
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Не тільки осінь радує теплими днями, а й вихід нового випуску журналу All Retail.

У жовтневому номері ми дослідили один темний закуток роздробу — формат dark store (щоправда, з темного тут тільки їхня назва). Першовідкривачами цих магазинів у нашій країні стали сервіси Glovo, Rocket і Turbo.ua. Як облаштований світ dark stores в Україні, ми докладно розписали в нашій статті.

Новина про вихід німецької мережі Lidl в Україну наробила шуму серед рітейл-спільноти. Ну а що думають про таку експансію самі ж представники сфери роздрібної торгівлі — читайте у рубриці «Наше опитування»

Вже понад місяць як київський ТРЦ DREAM працює після ребрендингу. А ви вже встигли відвідати оновлений молл? З цього приводу ми поспілкувалися з керуючим директором ТРЦ DREAM Романом Ємцем та директором з маркетингу Надією Лінською, і дізналися багато цікавих подробиць — ділимося ними в рубриці «Інтерв'ю»

Для All Retail завжди маленьке свято – знайомство з новими для нас рітейлерами. На цей раз нашим респондентом став засновник мережі продуктових магазинів «Мікс Март» Артем Штангєєв. Про свій досвід введення рітейл-бізнесу Артем із задоволенням розповів нам, тому в поточному випуску у нас помістилося аж два інтерв'ю.

Ще більше матеріалів з нового випуску Ви, як завжди, знайдете під обкладинкою журналу All Retail.

_____________________________________________________________________

P.S. Відкривається передплата електронного журналу All Retail на 2022 рік. Всіх зацікавлених компаній прохання звертатися за електронною поштою office@allretail.com.ua або за тел. (050) 378 78 61, (067) 370 68 42