Опубліковано

Імовірна мета казахської Kaspi в Україні — маркетплейс Kasta — Forbes

Теги:
e-commerce
Фото:
RAU

СЕО Kasta не підтверджує цю інформацію.

Казахстанська фінтехкомпанія Kaspi шукає останню деталь для запуску свого "суперзастосунку" в Україні – маркетплейсу. Троє співрозмовників Forbes в інвестбанках та учасники ринку електронної комерції розповіли, що йдеться про компанію Kasta.

У фокус міг потрапити навіть лідер ринку Rozetka, купівля якої може коштувати $600–800 млн. Але ймовірна мета Kaspi – маркетплейс Kasta, сказали виданню СЕО e-commerce-платформи HUBBER Максим Бєляк, керуючий партнер інвесткомпанії Soul Partners Ігор Верхогляд та співвласник інвесткомпанії, що спеціалізується на M&A угодах. Владислав Чечоткін із Rozetka зазначив, що Dragon Capital, якій належить маркетплейс, справді шукає для нього покупця.

Виторг Kasta за 2020 рік – понад 60 млн грн, за даними СПАРК-Інтерфакс. Чистий прибуток – 4,1 млн. грн.

Інші показники маркетплейсу у 2021 році – 1,5 млн товарів, 15 000 брендів від 3000 партнерів та 8 млн покупців, розповідав на конференції у квітні засновник Kasta Андрій Логвін. Компанія обробляє близько 25 000 замовлень щодня.

Після виходу матеріалу у своєму телеграм-каналі Логвін заявив, що Kasta не веде переговорів із Kaspi.