Carrefour та Meta оголосили про співпрацю на ключових ринках
Партнерство підтримає групу Carrefour у її цифровій трансформації, забезпечуючи більш персоналізований досвід для клієнтів і 320 000 співробітників.
Carrefour сьогодні оголосила про початок амбітного стратегічного партнерства з Meta, яке буде розгорнуто в дев’яти інтегрованих країнах групи (Франція, Італія, Іспанія, Румунія, Польща, Бельгія, Тайвань, Аргентина та Бразилія).
Партнерство охопить багато аспектів бізнесу Carrefour від внутрішньої комунікації та досвіду співробітників стосовно відносин із клієнтами, цифрової реклами та оцифрування листівок, локальної комунікації та соціальної комерції. Він включатиме кілька мета-платформ і сервісів: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger і Workplace.
Щоб оцифрувати свій клієнтський досвід, Група також працюватиме з Meta, щоб забезпечити миттєвий та більш персоналізований досвід через платформи WhatsApp та Messenger. Крім того, Carrefour надасть менеджерам магазинів доступ до локальних комунікаційних інструментів для активації мета-платформ у їхній зоні охоплення для підтримки прискорення локального цифрового маркетингу.
У відповідності зі зростанням кількості покупок у реальному часі та нових моделей споживання, Meta також підтримуватиме Carrefour у розробці своєї пропозиції електронного каталогу, використовуючи спеціальні інструменти та інноваційні формати.