Косюк анонсував "глобальний перехід" МХП
- Фото:
- https://www.segodnya.ua
Найбільший український виробник курятини компанія МХП планує за 10-15 років перейти від виробництва сировини до виробництва їжі.
Про це повідомив власник холдингу Юрій Косюк в інтервʼю Forbes.ua.
"Як виглядає кухня трендсеттера 18-30 років? Сковорода, дві каструлі, чайник і посудомийка. Мікрохвильова піч вже не потрібна", — зазначив Косюк.
Він вважає це для себе основним сценарієм.
"Ready to cook буде дуже мало. Ready to eat — багато. Завдання на найближчі 10-15 років — здійснити глобальний перехід з виробника сировини у виробника їжі", — сказав власник МХП.
Косюк підтвердив, що у його планах побудувати, по суті, нову масштабнішу компанію.
"У вашій тарілці мʼясо — це 20%. Величезна незасвоєна територія — овочі, зелень, паста, каші. Ми теж туди йдемо", — зазначив він.
Базовими каналами поширення, за словами Косюка, стануть магазини біля дому.
"Direct to customer — магазини біля будинку, convenience store у кроковій доступності", — зазначив бізнесмен.
Також він прокоментував можливість розвивати напрямки, які вважають альтернативними: веганські, без лактози, без глютену.
"Це дуже нішева історія. Частка — 5%. При цьому говорять про здорову їжу 16% трендсеттерів 18-30 років. На словах вони обирають здорову їжу, але коли приходять до супермаркету і голосують гривнею, ці слова нічим не підкріплюються. Бажання здаватися кращим — не більше", — зазначив Косюк.