Опубліковано

Онлайн-торгівля займає вже 9% французького продуктового ринку

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
ubr.ua

За даними компанії Kantar, онлайн-канал зараз займає 9% французького продуктового ринку, це на 0,2% вище, ніж в жовтні.

Дані за період P11 (з 4 по 31 жовтня) показали, що споживчі витрати впали на 5,7% порівняно з відповідним періодом минулого року, а вартість середнього кошика зменшилася на 2 євро в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Окрім зростання онлайн-продажів, частка магазинів біля дому зросла до 6,2% ринку, тоді як канал супермаркетів також зріс на 0,2%, утримуючи 32,9% ринку.

З точки зору найефективніших рітейлерів за цей період, Lidl збільшив свою частку ринку до 7,2%.

Інший дискаунтер Aldi, який нещодавно збільшив кількість магазинів, також продемонстрував позитивне зростання на 0,4%, займаючи частку ринку в 2,7%.