Опубліковано

"Фокстрот" видав 2,3 млн електронних чеків, що становить 90% продажів

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

За перший рік реформи щодо впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) "Фокстрот" видав своїм покупцям 2,3 млн. електронних чеків, що становить 90% усіх продажів у роздрібних магазинах та офіційного інтернет-магазину бренду FOXTROT.UA.

Як повідомили у прес-службі компанії, «Фокстрот» налагодив процес видачі непаперових чеків під час доставки товару покупцям міст-мільйонників (Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків) та ще у 27 містах України.

«Електронний чек своїми перевагами посилює наш бренд, оскільки відповідає стратегічно важливому для нас тренду диджиталізації торгівлі. прокоментував рік роботи із ПРРО виконавчий директор компанії «Фокстрот» Олексій Зозуля.

Як повідомлялося, ПРРО набули чинності 1 серпня 2020 року, на виконання ухвалених восени 2019 року законів № 128-IX «Про внесення змін до закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та № 129-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг".

Впровадження програмного РРО, який продукує електронні чеки, у «Фокстроті» розпочалося 1 вересня 2020 року з сигнального проекту з електронними касами від виробника Checkbox у двох столичних магазинах. Вже за півроку новація прижилася у всіх регіонах і бренд вийшов на цифру в 1 млн електронних чеків в офлайн та онлайн-торгівлі.

Зозуля наголосив на основних перевагах роботи з електронним чеком: економія часу та торгової площі.

"Фіскальний чек автоматично надсилається в особистий кабінет покупця або на його електронну пошту, а отже, на роздрук розрахункового документа не витрачається час. Фіскальний чек підтверджує безпеку купівлі та забезпечує післяпродажне обслуговування", — пояснив Зозуля.

Надійність вибору електронного чека підтверджує той факт, що всі електронні чеки від Фокстроту зберігаються на фіскальному сервері податкової служби України.

У компанії назвали ще одну перевагу: продавець, який працює з ПРРО, і його клієнт роблять свій внесок у збереження навколишнього середовища.