Опубліковано

Чизкастомайзинг в «Ашан»: створення індивідуального сирного простору

Теги:
ARDIS GROUP
Ашан

Вітрини сирів українських магазинів настільки переповнені, що іноді споживачу стає важко обрати сир, а сирним продавцям — правильно зберігати, презентувати та продавати його.

У результаті — часті списання продукту, недостатньо високий середній чек і недоотриманий прибуток. Найголовніше — незадоволений клієнт, який не отримав бажаного рівня сервісу. Саме тому департамент ProCheese в Ardis Group запустив масштабний проєкт ProCheese Customizing — створення та професійне оформлення сирного простору.

Що таке Чизкастомайзинг для магазинів?

Це не просто про дизайн та створення естетично привабливої вітрини. У першу чергу, це про те, як зробити сирну категорію в магазині ефективною. Це справжнє мистецтво створення сирного простору, в якому естетика тісно переплітається з налаштуванням ефективних процесів роботи персоналу.

Насправді чизкастомайзинг полягає у правильному виборі асортименту сирів відповідно до потреб клієнтів, концепції самого магазину та розміру вітрини, правильній презентації сирів на ній за правилами нарізки, упаковки, викладки та стікерування. А головне — це про те, як налагодити процеси роботи з вітриною, щоб запроваджені зміни підтримувалися та допомагали підвищити ефективність сирної категорії.

Важливою умовою є залученість персоналу та підготовлена команда, яка буде підтримувати зміни у сирному відділі та впроваджувати їх у всі процеси роботи з вітриною. А для цього дуже важливо, щоб працівники сирного відділу мали необхідні знання і вміли працювати з сиром. До речі, такі знання в Україні можна отримати на модулях для Чизмонгерів в Академії ProCheese.

Результат такої роботи — особливий сирний простір, який має свою індивідуальність, приваблює нових клієнтів, і збільшення прибутковості категорії (підвищення маржинального доходу та зниження списань продуктів).

Основні задачі чизкастомайзингу:

• створення унікального сирного простору, який має свою ідентичність;

• оптимізація усіх процесів по роботі з сиром, які б допомагали підтримувати впроваджені зміни;

• привернути увагу покупців до сирних вітрин — отримання нового досвіду покупки та нового рівня обслуговування;

• збільшити товарообіг — одночасний продаж кількох видів сиру та збільшення середнього чека, що значно підвищує прибутковість цієї категорії товарів зокрема та торгової точки в цілому;

• зниження долі списань.

Як відбувається процес:

1. Спочатку наш фахівець здійснює аудит сирного простору.

2. Виходячи з отриманих даних і стратегічних цілей клієнта, команда починає розробляти концепцію нового сирного простору.

3. Далі працівники сирних відділів і продавці проходять навчальний курс у ProCheese Academy. Це можуть бути паралельні процеси з етапом розробки стратегії.

4. Відбувається підбір матеріалів для оформлення вітрини і необхідного набору професійного обладнання для правильної роботи з сиром (ножі, пакування тощо).

5. Оформлення сирного простору.

6. Постаудит з аналізом результату.

7. Як допомогу у побудові нового рівня обслуговування та консультації в новому сирному просторі ми пропонуємо послуги наших сирних консультантів.

Чизкастомайзинг у мультиформатному рітейлері «Ашан»

Один із найбільших рітейлерів України — «Ашан», що має чималу армію своїх прихильників. Його цінують не тільки за різноманітність вибору продукції, привабливі ціни та акційні пропозиції, а й за якісну продукцію та відібраний, збалансований асортимент з акцентом на здорове харчування. Однак великий асортимент — це добре, коли в ньому є певний порядок. Тоді він стає легким і зрозумілим для клієнта.

Тож, від представників мережі «Ашан» команда ProCheese отримала завдання — разом створити новий сирний простір та виділити категорію імпортованого сиру. Важливо, щоб він був не тільки естетично привабливим, а головне — ефективним.

Оскільки наш проєкт полягає в повній трансформації сирного простору, ми запропонували зробити зміни вагової вітрини з імпортним та українським асортиментом, а також вітрини з фасованим асортиментом сирів.

Першим етапом перед здійсненням проєкту був аудит. Наша команда на чолі з головним спеціалістом з чизкастомайзінгу Анною Шевченко відвідала магазин для проведення глибинного аудиту сирного простору. Завдяки цьому аудиту ми визначили переваги та виявили недоліки як у роботі з сирами, так і ті, що заважали клієнту магазину робити легкий вибір і купувати сири із задоволенням. Нова реальність вимагає нових підходів, які мають впливати на результат. Тому ми з командою ProCheese, разом зі спеціалістами «Ашану», розробили та втілили у життя новий проєкт, який став стандартом роботи для всієї мережі. у результаті проведення Чизкастомайзингу:

• змінився як зовнішній, так і внутрішній вигляд вітрини. Ми значно розширили асортимент сиру та розробили стандарти викладки;

• продавці отримали знання, які допомагають їм легше орієнтуватися у великий кількості сирів та допомогти зробити вибір покупцю. Один зі студентів отримав бронзу на конкурсі чизмонгерів на Фестивалі сирного мистецтва ProCheese Awards;

• товарообіг у категорії імпортних сирів виріс на 20%, виторг зросла за рік на 40%;

• зменшилося списання продуктів на 30%. Однак для того, щоб проєкт працював, як годинник, і надалі приносив гарні результати, дуже важлива залученість топ-менеджменту й зацікавленість усієї команди. Обов’язковим є навчання персоналу та керівника відділу, а також підтримка сирного простору згідно зі створеної концепції.

Тож, тепер ви знайомі з сервісом чизкастомайзингу та знаєте, як налагодження процесів роботи з сиром може підвищити прибутковість цієї категорії. Хочете створити особливий естетичний сирний простір у вашому магазині? Звертайтеся на електронну адресу: customizing@procheese.com.ua або ж телефонуйте за номером: +38 (096) 404-35- 46 (Анна Шевченко, менеджерка проєкту).