Опубліковано

Beiersdorf купує косметичний бренд Chantecaille

Сума угоди коливається від 590 до 690 млн доларів.

Як повідомляє Beiersdorf AG, управління компанією буде продовжуватись окремо, як додатковий селективний бренд усередині групи, поряд з La Prairie. Завершення угоди підлягає затвердженню відповідними органами та має бути оголошено у I кварталі 2022 року, повідомляє handelextra.pl.

— Завдяки придбанню Chantecaille ми посилюємо наш портфель престижних косметичних товарів та зміцнюємо наші позиції, особливо у США, Китаї та Кореї, що є пріоритетом у нашій стратегії CARE+, — розповів Вінсент Варнері, генеральний директор компанії Beiersdorf.

Компанія Chantecaille була заснована Сільвією Шантекайль в 1997 році і пропонує інноваційні продукти для догляду за шкірою, аромати та косметику на основі рослинних інгредієнтів, що поєднують ефективні формули із особливим акцентом на екологічність. Компанія з Нью-Йорка працює у всьому світі, маючи сильні позиції на ринках Північної Америки та Азії. Очікується, що у 2021 році глобальні продажі Chantecaille становитимуть понад 100 млн. доларів.