У Фокстрот перезапустили обіг подарункових карт на сайті
Подарункові сертифікати – як пластикові, так і електронні – тепер можна придбати й застосувати в обох каналах продажу омніканальної мережі. Цю сервісну новацію в магазинах та на інтернет-платформі Фокстрот запровадив першим серед усіх учасників ринку ПТіЕ.
Впевнено рухаючись шляхом цифровізації, ритейлер працює над покращенням клієнтського досвіду за всіма напрямками. Зокрема, з початку 2022 року компанія оновлює підхід до способів застосування подарункових карт.
Відтепер у покупців є можливість купити на foxtrot.ua подарунковий сертифікат на обрану суму від 100 грн — у будь-якому вигляді (пластиковому або електронному) та отоварити його в магазині або ж на сайті. А придбану у роздрібному магазині карту можна застосувати і при оформленні онлайн замовлення.
«Подарункова карта Фокстрот — ідеальний презент з будь-якого приводу. Проте раніше опція з обігу сертифікатів в онлайні була обмеженою, і перед нами стояло питання задовольнити запит та зрівняти умови їх застосунку. За останні пів року силами професійної команди інхаус-фахівців ми допрацювали технічну складову й запустили оновлений інструмент на сайті», — зазначив Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.
Також у компанії додали, що отримати замовлений на сайті сертифікат у пластиковому вигляді можна у магазинах мережі Фокстрот, доставкою Новою поштою або ж у відділі корпоративних продажів компанії. Електронний сертифікат надсилається на e-mail покупця. Для здійснення покупки достатньо назвати номер сертифікату на касі в магазині або ввести у відповідне вікно на сайті. Роздруковувати його тепер не має потреби.
«Переконаний, що такі новації позитивно вплинуть на прихильність нашої та потенційної аудиторії, яка цінує час та віддає перевагу онлайн-покупкам. І, відповідно, очікуємо, що ці зміни відіб’ються на ефективності продажів та збільшенні частки онлайну», — підсумував Олексій Зозуля.