Опубліковано

Розвиток мережі «АТБ» у 2021 році: акцент на Захід та маленькі міста

Наприкінці 2020 року мережа дискаунтерів АТБ налічувала 1201 магазин. У 2021 році ця цифра збільшилася до 1314 обʼєктів, розташованих у 24 областях країни.

Лідер роздрібного ринку ATБ традиційно щорічно відкриває понад 100 нових торгових точок. У 2020 році ця цифра становила 127 магазинів, у 2021 — 117 нових маркетів по території всієї України.

Зазначимо, що знову Західний регіон став найбільш пріоритетним для ритейлера у 2021 році – тут було відкрито 48 нових дискаунтерів. Лідером регіону стала Львівська область, де запрацювало 10 нових обʼєктів. З невеликим відривом у кількості відкритих магазинів опинились Закарпатська та Івано-Франківська області – 8 та 7 роздрібних торгових точок відповідно. У Хмельницькій та Тернопільській областях відкрилося по 6 нових «ATБ», на один менше – у Рівненській області.

На півночі України кількість магазинів «АТБ» збільшилась на 35 обʼєктів (30% від загальної кількості всіх АТБ, відкритих у 2021 р.). При цьому у Київській області відкрито 27 супермаркетів, з яких 6 — у самій столиці. На Житомирщині експансія АТБ у 2021 р. призвела до відкриття 4 нових магазинів. У Чернігівській області було відкрито 3 торгові точки.

На півдні України у 2021 р. було відкрито 13 магазинів «АТБ», з яких 8 — на Одещині, 3 — на Миколаївщині та 2 — на Херсонщині.

У рідному для мережі АТБ східному регіоні у 2021 р. зафіксовано 11 відкриттів нових обʼєктів: з них 5 — у Дніпропетровській області, 4 — у Харківській та 2 — у Запорізькій.

У центральній Україні запрацювало 10 нових АТБ, що є найменшим показником у контексті всіх регіонів. При цьому, на Черкащині було відкрито 6 роздрібних торгових точок, що вдвічі більше, ніж у 2020 р. У Вінницькій та Полтавській областях почали працювати 3 та 1 дискаунтери відповідно.

Якщо говорити про міста, в яких відкривались «АТБ», то помітно, що найбільша кількість магазинів цього торгового оператора запрацювали у маленьких містах з населенням до 25 тисяч (відкрито 44 магазини або 38% від загальної кількості). Загалом на населені пункти з кількістю жителів до 50 тис. осіб у 2021 р. припала майже половина (49%) від загальної кількості всіх зданих в експлуатацію маркетів АТБ.

Карта регіональних переваг мережі АТБ у 2021 р. (зазначено кількість відкритих магазинів АТБ у кожному регіоні)

Дані: GT Partners Ukraine

Дані: GT Partners Ukraine