Пріоритет Заходу України та містам до 25 тис. населення: яким був 2021 рік для мережі магазинів EVA?
У 2021 році лінія магазинів EVA відкрила 77 нових торгових точок.
Пріоритетним регіоном стала Західна Україна, де було відкрито 22 магазини.
Лідерами з рівною кількістю відкритих торгових точок стали Волинська, Закарпатська та Львівська області, де було відкрито по 4 магазини «EVA». У Рівненській та Тернопільській областях цей показник дорівнює 3. На Івано-Франківщині — 2. Найменша кількість відкритих магазинів на Західній Україні — у Хмельницькій та Чернівецькій областях, де drogerie store стало на 1 більше.
На Півночі України експансія лінії магазинів EVA показала 20 торгових точок.
Найбільше нових об'єктів запрацювало в Київській області, де з'явилося 14 магазинів, 7 з яких — у самому Києві. У Житомирській області було відкрито 3 нових магазини, у Чернігівській — 2, у Сумській — 1.
На Сході України кількість магазинів EVA збільшилася на 18 торгових об’єктів.
У Дніпропетровській області зафіксовано 9 нових магазинів, у Харківській — 4, у Донецькій та Луганській — по 2, у Запорізькій — 1.
У Центральній Україні відкрито 10 магазинів «EVA». По 3 торгові точки було відкрито у Вінницькій, Кіровоградській та Черкаській областях, 1 — у Полтавській області.
Найменш пріоритетним регіоном став Південь України, де було відкрито лише 7 торгових точок: 4 — на Миколаївщині, 2 — на Одеській, 1 — на Херсонщині.
Примітно, що найбільша кількість магазинів цього оператора почала працювати у невеликих містах із населенням до 25 тисяч — відкрито 24 магазини.
Менш пріоритетними стали міста з населенням 25-50 тис. та 300-500 тис. осіб, де було відкрито по 4 нові торгові об’єкти.
У порівнянні з результатами 2020 року, кількість відкритих магазинів скоротилася з 88 до 77. Але у 2021 році лінія магазинів успішно продовжувала працювати над магазинами у форматі beauty lab, запровадила перші каси самообслуговування та задовольняла запити споживача як у великих містах, так і у невеликих населених пунктах.