Опубліковано

Голова Inquiry: у Leroy Merlin та Auchan знижуються іміджеві показники

Теги:
Leroy Merlin
Auchan
Фото:
next.gazeta.pl

"Для польського суспільства напад Росії на Україну був шоком. Громадська думка однозначно засуджувала агресію, і майже всі поляки залучалися до різного роду допомоги. Ми можемо щиро пишатися ставленням поляків", — каже президентка Inquiry Агнешка Гурніцька.

Агнешка Гурніцька

У Leroy Merlin та Auchan знижується імідж

Незабаром після нападу, в ЗМІ почали публікувати інформацію про санкції проти Росії та компаній, які вийшли з ринку Росії або принаймні припинили діяльність у цій країні. Однак це непросте рішення для великих компаній, які інвестували багато мільйонів доларів на російський ринок. Польська громадська думка зосередилася насамперед на двох роздрібних мережах групи ADEO: Leroy Merlin та Auchan.

З початку березня в обох мережах спостерігається значне зниження іміджевих показників та збільшення кількості негативних думок серед споживачів (опитування YouGov BrandIndex). Багато людей, не лише активісти, закликають бойкотувати обидві мережі.

«У дослідженні YouGov BrandIndex ми також беремо до уваги роздуми щодо покупок у певній мережі (Consideration). Цей показник є хорошим провісником майбутніх продажів, але для обох мереж він значно знизився у березні», — пояснює Агнешка Гурніцька.

Як бойкот Auchan вплине на імідж мережі

Бойкот з боку нинішніх партнерів і постачальників також потрібно додати до споживчого бойкоту. Йдеться навіть про можливість розірвати контракти без застосування штрафних санкцій.

Було багато розмов щодо рішення команди припинити співпрацю з Auchan. Це також значно вплинуло на імідж бренду.

«У світлі подій в Україні таке рішення цілком зрозуміле. З іміджевої точки зору це також виправданий підхід», — додала президентка Inquiry.

Польське суспільство демонструє, що тиск з боку споживачів має результат, і наші поодинокі, невеликі рішення щодо покупок в тому чи іншому місці можуть мати вплив на суспільство. Польські філії компаній, які перебувають у Росії, перебувають у складній ситуації: з одного боку, вони, як і всі, залучені до допомоги біженцям, але зіштовхуються з дуже негативним ставленням значної частини суспільства.

"Особисто я вважаю, що продовжувати діяльність в Росії та отримувати прибуток у нинішній ситуації — глибоко аморально. Сподіваюся, що польським відділенням обох компаній вдасться чинити тиск і привести до зміни рішень у штаб-квартирі, як це було в інших випадках", — резюмує Агнешка Гурніцька.