Опубліковано

30% опитаних покладають відповідальність за розв’язання війни на бізнес

72% опитаних спонтанно назвали війну в Україні та інші війни серед топ-3 подій у світі, що найбільше турбують.

Kantar — провідна у світі компанія з питань даних, інсайтів та консалтингу.

Про це свідчать результати масштабного дослідження «Kantar Global Issues Barometer: світ власними словами», проведеного Kantar серед 10 000 респондентів у 18 країнах світу (57% світового ВВП у 2020 р.). Анкета містила відкриті запитання, аналіз було здійснено з використанням технології штучного інтелекту Kantar TextAI (Intelligent Text Extractor).

Війна в Україні викликає найбільше занепокоєння у порівнянні з іншими актуальними проблемами у світі, такими як пандемія та інфляційна криза («криза вартості життя»). При цьому війна є нині найбільшим хвилюванням у кожній країні, залученій до дослідження. Про неї згадують не лише у Європі, але також у Південній Кореї та Японії.

Європейці найбільше переживають з цього приводу, зокрема, занепокоєні 96% поляків, 87% іспанців, 85% французів та 83% німців. Найменш схвильовані мешканці США (47%).

Закінчення війн та конфліктів є одним з найбільших очікувань — на це сподіваються 16% опитаних глобально. Частіше про це зазначають в Іспанії, Південній Кореї, Аргентині, Бразилії, Мексиці та Польщі. 12% опитаних сподіваються на щастя та мир, частіше — у Мексиці, Аргентині, Іспанії, Південній Кореї та Туреччині.

Більшість опитаних покладають відповідальність за розв’язання проблеми війн на уряди (82%), значними є також очікування від міжнародних організацій, таких як ООН (55%) та широкої громадськості (43%). 30% сподіваються на дії з боку компаній і бізнесів, 25% — медіа.

Експерти Kantar з’ясували, що бренди та бізнес наразі сприймають як частину суспільства, тож від них очікують активної участі у розв’язання актуальних проблем, які нині турбують людей. У контексті війни основною вимогою до бізнесів є відповідність загальній міжнародній політиці. Протилежна позиція чи пріоритизація комерційних інтересів означають значні репутаційні ризики.

Структура дослідження: 10 000 респондентів з 18 країн, які склали 57% світового ВВП у 2020 році (США, Мексика, Аргентина, Бразилія, Франція, Німеччина, Польща, Іспанія, Швеція, Туреччина, Великобританія, Нігерія, Південна Африка, Індія, Індонезія, Японія, Південна Корея, Австралія).

Польові роботи: 9-10 квітня 2022 року.

Для розуміння реального ставлення та поведінки респондентів анкета містила відкриті запитання, аналіз було здійснено з використанням технології штучного інтелекту TextAI (Intelligent Text Extractor).