Поляки не знають українських брендів, але хотіли б їх спробувати: звіт Inquiry
- Фото:
- bankier.pl
Згідно з останнім звітом польської дослідницької компанії Inquiry “Marki ukraińskie w Polsce: postawy Polaków” («Українські бренди в Польщі: відношення поляків»), лише 20% польських споживачів стверджують, що знайомі з українськими брендами. При цьому, найбільш впізнаваними серед поляків є українські марки Nemiroff, “Корона” та Roshen.
Цікаво, що польські чоловіки більше знають українські алкогольні бренди (Nemiroff, «Оболонь», «Хлібний Дар», а польські жінки – українські кондитерські бренди (Roshen, «Корона»).
Поляки в цілому мало знають про українські бренди, але загалом позитивно ставляться до їхнього виведення на місцевий ринок і зацікавлені в їх купівлі. На запитання про переваги наявності таких брендів на польському ринку вони зазначають:
● можливість розширення асортименту продуктів;
● доступ до нових продуктів;
● нижчі ціни;
● допомогу Україні.
"Якщо говорити про недоліки, то тут частина поляків бачить певну загрозу конкуренції з боку українських брендів для місцевих виробників, а також виявляють занепокоєння щодо якості та безпечності використання цих товарів”, — говорить Агнешка Гурніцька, керівниця компанії Inquiry.
Результати дослідження показують, що лише один із п’яти поляків знає українські бренди. Однак 58% опитаних висловили готовність купувати українські продукти. З іншої сторони, лише 13% опитаних висловили небажання купувати українські товари.
Таке рішення вони мотивували тим, що надають перевагу продуктам польського виробництва, тим самим підтримуючи економіку країни.
Цікаво, що серед товарів українських брендів у поляків найбільший запит спостерігається на:
● їжу та напої (вказав кожен другий опитаний);
● алкоголь (вказав майже кожен третій опитаний).
Що стосується присутності українських товарів у Польщі, то 45% опитаних хотіли б бачити українські бренди в дрогері-магазинах та магазинах одягу, а 58% респондентів висловили бажання бачити їх у продовольчих маркетах. Польські споживачі також зацікавлені в українських товарах для саду та городу, меблях, косметиці та парфумах.
Своєю чергою, 54% поляків вважають, що слід підтримувати розвиток українських брендів на польському ринку. 43% опитаних сказали, що українська продукція на полицях магазинів — це додаткова можливість для розвитку польських ритейлерів.
Що цікаво, 48% опитуваних висловили думку, що біженці з України повинні мати можливість купувати вітчизняні продукти закордоном.
«Поляки не тільки вважають, що українські бренди потрібно підтримувати на польському ринку, але й бачать у цьому можливість збагачення асортименту польських магазинів. Також ми хочемо, щоб мігранти з України знаходили на полицях знайомі їм продукти», — додає Агнешка Гурніцька.