Українські ритейлери зменшують споживання електроенергії та закликають до її економії
Українські мережі скорочують споживання електроенергії задля підтримки української енергомережі, що постраждала внаслідок ракетних обстрілів.
За розрахунками компанії Епіцентр зниження яскравості освітлення в торгових залах та повне відключення LED-екранів на фасадах ТЦ дозволить зекономити приблизно 30% електроенергії. Відповідне рішення було прийнято керівництвом торгової мережі Епіцентр після масованих ракетних обстрілів та пошкоджень української енергетичної інфраструктури.
Епіцентр — це найбільша роздрібна компанія України, яка об’єднує 73 торгові об’єкти (ще 9 зруйновані чи не працюють) загальною площею близько 2 млн кв. м. Тож відчутне зменшення споживання електроенергії в торговельних центрах дозволить знизити навантаження на енергомережу в нинішній критичній ситуації.
«Вже багато років компанія планомірно скорочує використання енергоресурсів, слідуючи стратегічному курсу на енергоефективність та екологічність. Ми встановлюємо на дахах торговельних центрів сонячні панелі, використовуємо LED-лампи та впроваджуємо інші енергоефективні рішення. Зараз, коли перед країною постали нові загрози енергетичного характеру, ми готові піти і на більш радикальні дії, щоб зробити свій внесок в стабільну роботу української енергомережі», — коментує в.о. директора з роздрібної торгівлі мережі Епіцентр Дмитро Танько.
За його словами, компанія закликає усіх гравців українського ринку ритейлу та представників інших галузей бізнесу за можливості скоротити споживання електроенергії для якнайшвидшого проходження енергетичної кризи.
Ритейлер АЛЛО підтримує всеукраїнський рух з економії та відключає усі девайси, які споживають багато електроенергії. Перш за все, це вивіски та телевізори у близько 270 магазинах по всій країні.
У своєму дописі у Facebook співвласник мережі магазинів АЛЛО Дмитро Деревицький закликав інших ритейлерів скоротити кількість споживання електроенергії: "Я та колеги закликаємо всіх ритейлерів України також долучитися до економії електроенергії та вимкнути прилади та вивіски, що не несуть критичної потреби для бізнесу зараз. Якщо побачите недостатньо освітлені магазини АЛЛО, не дивуйтесь — вони відчинені, просто зараз в режимі економії світла. Як тільки ситуація нормалізується, ми повернемось до звичайного режиму роботи«.
З 12 жовтня мережа супермаркетів «Сільпо» тимчасово відмовилася у пікові години від підсвічування вивісок, зовнішнього освітлення, бордів та сітілайтів всередині торговельних залів. У фудхолах мережі, а також у кафе Boulangerie, ресторанах Escobar та Positano щодня з 17:00 вечері гостей відбуваються виключно з запаленими свічками.
У мережі VARUS вимкнули телевізори в прикасовій зоні, відмовилися від використання відеостін та зменшили освітлення технічних та підсобних приміщень.
«Об’єднавши зусилля, нам під силу подолати й цей воєнний виклик. Зараз всім нам необхідно максимально скоротити споживання електроенергії, щоб зменшити навантаження на енергосистему і дозволити енергетикам стабілізувати об’єкти інфраструктури. Ми впевнені, що клієнти поставляться з розумінням і підтримають нас», — повідомила директорка з маркетингу VARUS Ольга Румянцева.
Компанії «Нова пошта» та Comfy долучилися до акції, вимкнувши рекламні екрани та вивіски.
Нагадаємо, 10 жовтня окупаційна армія завдала по Україні ракетних ударів, значна частина яких була направлена на руйнування критичної інфраструктури. Внаслідок цього в багатьох регіонах країни виникли перебої з електропостачанням та почалися віялові відключення електроенергії, а в «Укренерго» закликали українців скоротити споживання електрики у пікові години.