Ліхтарі, рації та термобілизна — популярний «екстремальний набір» на маркетплейсі АЛЛО
- Фото:
- All Retail
Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував продажі товарів партнерів маркетплейсу та продавця АЛЛО за жовтень 2022 року: крім генераторів, обігрівачів та зарядних станцій, українці купували ще й ліхтарі та рації.
Ліхтарі: зростання у чотири рази
Клієнти АЛЛО купують ліхтарі ще з весни, адже ліхтар має бути у тривожній валізці, та є в переліку речей, які допоможуть пережити катастрофу. Різні моделі ліхтарів завжди мали попит, проте у жовтні продажі збільшилися у 4 рази, якщо порівняти жовтень 2021 та 2022 років. Середній чек на ліхтарі зріс на 19% у порівнянні з минулим періодом та становить 1242 гривень.
ТОП моделей ліхтарів:
1. Портативний світлодіодний ліхтарик VIDEX VLF-A055H 600Lm 5700K
3. Налобний світлодіодний ліхтарик VIDEX VLF-H035C 410Lm 5000K
Рації: зростання у три рази
Українці купують рації на випадок перебоїв з мобільним зв’язком та на потребу бійців ЗСУ та ТрО. Минулого року рації не були товаром з високим рівнем попиту, їх купували представники вузького сегмента клієнтів маркетплейса АЛЛО. В жовтні 2022 обсяг продажів рацій в АЛЛО зріс у три рази порівняно з жовтнем попереднього року. Середній чек зріс на 44% та становить 1514 гривень.
ТОП моделей рацій:
1. Рація Baofeng UV-82 + гарнітура Baofeng з подвійною кнопкою РТТ
2. Baofeng UV-5R Black + гарнітура Baofeng з кнопкою РТТ
3. Рація Motorola TALKABOUT T82 Twin Pack & Chgr WE, 2 рації в комплекті
Українці поки не скуповують термоси та термобілизну
Попри очікування експертів щодо зростання продажів термосів через відключення електроенергії та холодну пору року, зростання цієї категорії поки не відбувається. Термоси, каремати та килимки — категорії товарів, що демонструють незначне зростання у 2022 році порівняно з 2021 роком. Рівень продажів термобілизни залишається на рівні минулого року, а ось середній чек зріс на 25% та становить 1500 грн.
Партнерами національного маркетплейсу АЛЛО є тисячі представників малого та середнього бізнесу з усієї України. Вони продають товари у понад 3 тисячах категорій. Після вторгнення рф попит на всі товари впав. Але більшість партнерів маркетплейсу АЛЛО вже повернулися до роботи, щоб запустити бізнес та забезпечити українців необхідними товарами. Наразі багато нових партнерів реєструються на маркетплейсі, щоб розвивати бізнес та продавати товари на маркетплейсі АЛЛО.