Auchan Polska тестує електронні цінники
Auchan Retail Polska розпочав впровадження електронних цінників (ESL) у своєму магазині в Катовіце. Зараз проєкт знаходиться на стадії тестування, але в мережі вже є план розширення системи.
У компанії наголошують, що впровадження системи є продовженням процесу цифровізації мережі. Рішення дозволить автоматизувати зміну цін на товари на полицях магазинів у режимі реального часу.
"Оптимізація цього процесу спрямована на надання покупцям завжди актуальної інформації про товар та його ціну, а також на оптимізацію витрат, пов’язаних із заміною етикеток традиційним способом", — зазначають у мережі.
Як зазначають у торговельній мережі, електронна система маркування цін дозволяє надавати правдиву інформацію покупцям. Кожна з етикеток підключена через Wi-Fi до системи управління товарами та всі зміни вносяться автоматично, практично в режимі реального часу.
Менші витрати, пов’язані із заміною цінників
Це рішення дозволяє легко керувати акційними пропозиціями протягом певного часу. Система дозволяє міняти до 10 тис. цінників за годину. Крім того, виключаються витрати, пов’язані із заміною паперових етикеток, перевіркою цін на полицях і виправленням помилок у цінах. Щоб перевірити правильність роботи системи, працівнику, який контролює конкретну цінову зону, потрібно близько 30 хвилин на день.
Наразі система електронних цінників впроваджується як пілотний проєкт. Наступним магазином для тестування є гіпермаркет Auchan Katowice 3 Stawy, потім супермаркет на вул. Соколовської у Варшаві.
Після завершення пілотного етапу буде визначено конкретний план впровадження системи в інших локаціях мережі Auchan.