Опубліковано

Тарас Завацкий: «Ми зберегли свою частку у продажах — 20% ринку всіх імпортних ігристих напоїв»

Ігристе — неодмінний атрибут новорічного столу, символ свята та важливих дат. Цього року в українців змінились причини для святкування — звільнені міста, довгоочікувана зустріч з рідними та друзями, побачення з чоловіком-військовим і нові позитивні цифри у ранкових зведеннях Генштабу. Про ринок ігристих напоїв та про те, як змінились вподобання українців під час війни, ми поговорили з Тарасом Завацким, директором з продажів компанії Regno.

— Як змінився ринок ігристих напоїв за час війни?

—  Співвідношення продажів у категорії алкоголю дуже змінилося, ігристі вина показують найбільший відсоток падіння. З початку року він сягає близько 45-50% і це логічно, тому що основний споживач — це жінки, які у великій кількості виїхали з країни. До того ж ігристе завжди сприймається як «свято», а нам усім зараз не до святкувань. Набагато краще зараз почувається на ринку категорія міцних напоїв, особливо горілка, коньяк і віскі low-сегмента.

—  Чи змінились вподобання покупців за час війни?

Компанія Regno — імпортер алкоголю та сирних і м’ясних делікатесів в Україну від таких світових брендів, як Toso, Fiorelli, Valdo, Dilmoor, Verga, Villa Clara, Landana, Käserei Champignon, Casaponsa, Duriber та інших. ​​Компанія напряму співпрацює з виробниками та сектором HoReCa, має чітко налагоджену систему логістики та здійснює регулярні постачання продукції.

Завдяки діючим контрактам з національними та регіональними торговельними мережами, імпортовану компанією продукцію можна знайти на полицях найбільших маркетів в Україні.

— Ми чітко розуміємо і бачимо, куди «рухаються» продажі. Кардинальних змін у вподобаннях не відбулося, однак деякі зачепили середовище, кон’юнктуру ринку і частоту покупок алкоголю. Нашої цільової аудиторії стало в рази менше, святкувань та грошей у людей також, на жаль, менше. Безперечно тішить той факт, що ми й надалі займаємо вагому частку у продажах і вона не знизилась — на сьогодні це близько 20% ринку всіх імпортних ігристих напоїв.

Ми реагуємо на нові виклики та прагнемо бути гнучкими, тому під час війни ввели велику кількість нових позицій на полиці торговельних мереж та магазинів, а канал HoReCa вже впритул наближається до показників минулого року.

Зараз ми входимо у найважливіший часовий проміжок продажів — це новорічні свята. Зазвичай вони становлять близько 40% від річного обороту. І я сподіваюсь, що цьогоріч нічого не зміниться, оскільки вірю, що наші ЗСУ вже скоро зроблять так, щоб всі українці змогли підняти келих ігристого за нашу перемогу!

Які ігристі новинки підготувало українцям Regno до новорічного столу?

— Нещодавно ми імпортували в Україну дві нові позиції італійського сухого ігристого вина від бренду Fiorelli — вишукане Brut та ніжне рожеве Brut Rose. На жаль, велика кількість покупців стереотипно звикли до того, що бренд Fiorelli — це майже синонім ягідного напою «фраголіно». Так, в асортименті бренду Fragolino є однією з найвідоміших позицій на ринку, але ми також розуміємо, що не всі полюбляють солодкі напої. Тому ми вирішили охопити ЦА поціновувачів класичного сухого ігристого, імпортувавши вина, які їм точно сподобаються.

Як працює компанія під час війни?

— Часи змінились і ми, разом з партнерами адаптовуємось до нових реалій. Те, що ми працюємо — це вже достойний результат, велика подяка за це нашим ЗСУ. З початком повномасштабної війни ми евакуювали нашу команду з прифронтових територій у Львів, у головний офіс. Потім почали налагоджувати роботу, не звільнили жодного члена команди, а деяким колегам, які перебували в окупації, надавали ще й додаткову допомогу. Ми, як компанія-імпортер, мали ряд випробувань — здорожчання логістики, брак машин, ріст курсу валют, зміна цін виробника, відсутність тари та комплектуючих. Але ми вистояли! Ще декілька місяців тому я й не уявляв, що ми будемо думати про розвиток, виводити нові продукти на ринок чи наймати нових фахівців у свою команду, а зараз все це вже відбувається. До слова, більшість працівників нашої компанії залучені до волонтерства. Адже ще наприкінці лютого компанія Regno створила один з найбільших гуманітарних хабів в Україні — «Центр волонтерства та захисту». Працюємо для підтримки економіки і волонтеримо для наближення перемоги!