Ритейлери хочуть змінити правила співпраці з найбільшими виробниками FMCG
Великі виробники споживчих товарів не дозволяють роздрібним і оптовим торговцям здійснювати закупівлі там, де вони хочуть, на єдиному ринку. Використання територіальних обмежень пропозиції не дозволяє ритейлерам дати найкращу пропозицію споживачам, що може допомогти знизити ціни.
За даними EuroCommerce, після 30 років єдиного ринку ЄС і за великої кількості споживачів, які борються з кризою, Європейській комісії пора вжити заходів для допомоги ритейлерам.
Територіальні обмеження постачань перешкоджають роздрібним торговцям вільно купувати товари на єдиному ринку. Це означає, що деякі споживачі в ЄС платять більше за однакові товари, такі як мийні засоби, косметику, солодощі та напої, порівняно зі споживачами в сусідній країні або просто не можуть знайти певні продукти у своєму магазині.
За оцінками досліджень, споживачам таке рішення обходиться у 14 мільярдів євро.