Опубліковано

48% українців купують подарунки — показники вищі, ніж у Європі та США

Дані комплексного соціологічного дослідження Pace Panel, яке Publicis Groupe Ukraine провела разом із всесвітньо відомою дослідницькою компанією Global Web Index, показали, що 48% українців продовжують дарувати подарунки. І цей показник вищий, ніж у країнах Європи та США, адже у Чеській Республіці 32%, в Іспанії 30%, а у США 21%. Тут і далі мова про частку користувачів, а не про кількість чи суми затрачених коштів.

У передсвятковий різдвяний період на 5-7% зростає інтерес до таких покупок в інших країнах. Та він не перевищує показник в Україні. При цьому, дані показують, що українці надають перевагу конкретним речам, у той час, як у США аж 20% обирає подарункові сертифікати.

Найбільше подарунків купують українці у віці 16-25 років (58%). Але і старше покоління 55-64 роки наздоганяє цей показник — 41%.

На спроможність та бажання купувати подарунки суттєво впливає життєва ситуація та рівень доходу: 60% тих, хто працює повний робочий день, робило це протягом останнього місяця. І лише 28% серед безробітних. Серед тих, що заробляють 25 000 грн у місяць і більше, аж 70% радують близьких гостинцями. І тільки 38% серед тих, що заробляють 2 000 грн й менше.

Особливий інтерес до покупки подарунків спостерігається в українських захисників: аж 80% серед воїнів ЗСУ та 63% ТрО.

У дослідженні взяло участь 2 000 респондентів, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Це 3 хвиля дослідження, репрезентативна за віком та статтю з широкою географією (як великі, так і маленькі міста), що проводилась онлайн у вересні 2022 року. Перша та друга хвиля відбулись у 2019 та 2020 рр.

Розширена інформація про дослідженя на сайті. Замовити аналіз своєї аудиторії можна за адресою.

Publicis Groupe Ukraine є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні*.

*за результатами рейтингу ВРК