Кошик місяця у «Сільпо»: що найбільше купували українці у березні
Мережа супермаркетів «Сільпо» дослідила, які продукти та категорії товарів найбільше купували гості у березні.
Завдяки аналітичним даним програми лояльності «Власний Рахунок», з’ясувалося, що українці найбільше купують овочі та фрукти. Одинадцять з п’ятнадцяти найпопулярніших товарів місяця — це банани, лимони, мандарини, томати, огірки та інші овочі та фрукти. Також традиційно популярними серед гостей «Сільпо» залишаються товари масового вжитку — куряче філе, солодка вода, яйця та французький багет «Крафтяр».
Порівняно з лютим у топ-15 товарів у березні увійшли відразу три продукти — коктейльні томати, авокадо та напій Coca-Cola. Вони замінили у переліку найпопулярніших — перець, капусту та колекційні наліпки «Інсторики».
Березень:
1. Банан
2. Лимон
3. Огірок
4. Мандарин Муркот
5. Куряче філе
6. Томат
7. Цибуля ріпчаста жовта
8. Апельсин
9. Томат Коктейльний
10. Coca-Cola
11. Морква мита
12. Авокадо Хасс стигле
13. Яйце куряче
14. Картопля біла
15. Багет «Крафтяр» "Французький"
"Сільпо" також запитало у ChatGPT, які, на його думку, могли б бути найпопулярніші товари серед українців, і скільки на них потрібно витратити.
На думку штучного інтелекту, українці мають витрачати у середньому від 400 до 700 гривень на покупки, а харчуватися потрібно так: хліб, молоко, яйця, картопля, яблука, свинина, м’ясо сома, рис, паста та цукор.