Опубліковано

Компанія Ardis Group трансформує ринок молочної галузі, спрощуючи вибір споживачів через відкриття просторів у національних мережах

Імпортер та виробник сирів Ardis Group руйнує бар'єри й прагне забезпечити можливість всім українцям купувати на полицях супермаркетів кращі бренди сирів, десертів та йогуртів, які можна придбати на європейському ринку.

Компанією відкрито два простори «Вільної їжі» й один простір «Зберігання без турбування» в мережі магазинів МегаМаркет, зараз компанія продовжує втілювати в життя проєкти, які спрощують вибір продуктів та вже працює над відкриттям просторів на нових локаціях у національних мережах.

Простір «FreeFrom» або ж «Вільної їжі» — зручний варіант вибору необхідних продуктів в одному місці, що має на меті полегшити пошуки споживачу, зібрати продукцію імпортних та локальних виробників найвищої якості, об’єднавши товари рослинного походження в окремий відділ й привернути увагу, завдяки яскравому брендингу.

За останні роки виробники значно урізноманітнили смаки та досягли різноманіття у продуктах рослинного походження. Тому у таких просторах компанія Ardis Group представляє широкий вибір рослинних напоїв та соєвого тофу від австрійського бренду «Joya», рослинних сирів від німецького бренду «Bedda», асортимент яких включає: напівтверді слайсовані, свіжі й терті сири, а також рослинні крем-сири на основі кеш’ю від фінського бренду «Ilo». Загалом у спеціалізованому просторі можна знайти понад 15 різноманітних брендів, тож кожен має можливість обрати продукти на свій смак.

Рослинні альтернативи на смак і формою часто нагадують традиційну й улюблену їжу, та вони на 100% складаються з рослинних інгредієнтів, тож підходять для людей, які бажають урізноманітнити свій раціон чи дотримуються рослинного харчування.

Цікавий факт, що раціон, заснований на рослинних продуктах і альтернативах:

• Корисний

Знижує ризик виникнення багатьох хронічних хвороб.

• Оптимальний

Схвалений дієтологічними організаціями для всіх етапів життя людини.

• Екологічний

Має менший вуглецевий слід та потребує значно менше скінченних ресурсів.

• Етичний

Передбачає менше використання тварин, вирощених у негуманних умовах.

• Смачний

Ardis Group поширює культуру споживання сиру серед українців, а відкриття просторів «Вільної їжі» для компанії — це можливість ставати ближче до свого споживача й пропонувати широкий вибір рослинних смаків, допомагаючи швидко й легко орієнтуватися у пошуках та обирати улюблені продукти на основі сої, кеш‘ю та інших альтернатив. Зараз компанія тісно співпрацює з організацією UA Plant-Based, завдяки яким отримує підтримку в розвитку просторів з рослинною продукцією.

Ще одним простором, який відкрився нещодавно став простір «Зберігання без турбування». Тут зібрані йогурти та десерти від німецького бренду «Zott» з додаванням фруктів: полуниці, персику, малини, ананасу та класичні смаки: ваніль та шоколад, які мають високий температурний режим зберігання й не потребують холодильнику до 160 діб. Додатковою перевагою є те, що українці з легкістю можуть обирати продукцію у літній період чи у періоди блекаутів, оскільки навіть при вимкненні світла споживачі можуть бути впевненими у якості цих продуктів, а також у дотриманні правил зберігання.

Тривалий термін зберігання та гнучкість при зміні температури в йогуртах та десертах не обов’язково свідчать про поганий продукт або велику кількість хімії в ньому. Ці характеристики можуть бути досягнуті за допомогою різних технологічних методів, які дозволяють зберегти якість та безпеку продукту протягом тривалого періоду.

Одним з методів зберігання є пастеризація, яка застосовується для багатьох молочних продуктів, включаючи йогурти та десерти.

Додатково, деякі виробники використовують технологію, відому як ультрапастеризація або високотемпературна обробка. Цей процес забезпечує ще більш тривалий термін зберігання без додавання консервантів або стабілізаторів.

Представлені у просторі йогурти та десерти можна не лише відкрити для перекусу, а й експериментувати, використовуючи їх як інгредієнт у десертах чи випічці: панкейках, тарталетках, млинцях, кексах.

Для ритейлерів компанія розробляє й оформлює такі простори абсолютно безкоштовно та відкрита до спільних проєктів на нових локаціях. Своєю чергою, це допоможе українцям витрачати менше часу на пошуки необхідних для них та улюблених позицій, а компанії та ритейлерам, ще краще піклуватися про свого споживача та підтримувати економіку країни.