Опубліковано

АЛЛО: за рік продажі товарів для дому та спорту виросли в рази

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував покупки українців впродовж останнього року – з травня 2022 року по травень 2023 року, зокрема структуру продажів товарів АЛЛО та партнерів маркетплейсу. Після значного падіння навесні 2022 року окремі категорії, як-от товари для дому, спорту та здоров’я, показали значний приріст.

Товари для дому в топі продажів

Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів для дому маркетплейсу АЛЛО. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання за 6 місяців 2023 року порівняно з 2022 роком:

1. Торгові меблі — у 24 рази.

2. Садові меблі — у 10 разів.

3. Офісні стільці — у 2,3 раза.

4. Стінки у вітальню — у 2 рази.

5. Табурети — у 2 рази.

На кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел — 60%, а геймерських крісел — вже у 9 разів більше, ніж за весь попередній рік.

Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу АЛЛО — його продажі зросли в 1,5 раза за аналогічний період.

Спорт та здоров’я — понад усе

Найпопулярнішими у категорії «Спорт та здоров’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари для краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, то матимемо зростання продажів:

1. Тренажери — у 2,9 раза. 

2. Спортивний інвентар — у 2,6 раза.

3. Товари для краси та догляду — в 1,9 раза. 

4. Велотовари — в 1,2 раза.

За неповний II квартал цього року клієнти придбали велотоварів на 200% більше ніж у I кварталі.

«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів на початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит на товари для дому зберігається через те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено або переїхали та облаштовуються на нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати за станом здоров’я за будь-яких обставин. Рівень попиту на велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до літнього сезону», — зазначив Денис Корецький, керівник департаменту АЛЛО Маркетплейс.

На національному маркетплейсі АЛЛО тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, так і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. На початок 2023 року на маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.