Опубліковано

Доходи Auchan у 2022 році впали — вплив споживчого бойкоту?

Теги:
Auchan
споживчі настрої
Фото:
bankier.pl

У 2022 році мережа магазинів Auchan у Польщі зафіксувала дохід у розмірі 11,15 млн злотих, що на 37 млн ​​злотих менше, ніж роком раніше. Така стабілізація при зростанні цін на продукти харчування фактично означає зменшення частки ринку ритейлера.

Водночас лідери Biedronka та Dino, збільшили свої доходи на 48,2% та 24,1% відповідно. Ці мережі досягли свого зростання, зокрема, завдяки розширенню мереж. В магазинах, які працюють щонайменше рік, доходи зросли у двозначних цифрах: у Biedronka на 20,6%, а в Dino на 28,5%. Сама мережа Auchan оцінює свої доходи як «стабільні у порівнянні з 2021 роком».

«Ми послідовно створювали конкурентну перевагу, зосереджуючись на подальшому розвитку нашої моделі багатоканальних продажів. Ми запровадили нові концепції продажів, інноваційні шляхи покупок і послуги - як офлайн, так і онлайн», — говорить Александр Соссар, генеральний директор Auchan Polska.

Зі зменшенням доходів нетто-прибуток польського представництва ритейлера зменшився майже на 17% — з 221,93 млн злотих у 2021 році до 184,47 млн ​​злотих у 2022 році, а сам прибуток від продажів зріс на 4,73%.

Серед витрат підприємства на 21% зросла вартість матеріалів та енергії та на 6% - зарплата працівників. Зайнятість в Auchan Polska минулого року склала 18 015 робочих місць, порівняно з 17 376 роком раніше.

Минулого року мережа Auchan модернізувала свої гіпермаркети у Польщі, запровадила електронні цінники та розпочала роботу над автономним магазином Auchan Go. При цьому бренд Auchan не вийшов з ринку Росії та не призупинив там свою діяльність після нападу військ РФ на Україну, що призвело до негативного ставлення частини польських клієнтів і споживчого бойкоту магазинів мережі.